سرلشکر باقری در دیدار وزیر دفاع سوریه:

ایستادگی مردم غزه بیانگر توانمندی بالای «مقاومت» است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: ایستادگی مردم غزه در مدت نزدیک به شش ماه زیر شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی، بیانگر قدرت و توانمندی بالای مقاومت است.
کد خبر: ۶۵۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ - 18March 2024

ستاد کلبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه که به تهران سفر کرده است، به‌ اتفاق هیئت همراه با حضور در ستاد کل نیرو‌های مسلح، با سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، روند تحولات منطقه به‌ویژه روند جنگ در غزه و همچنین روند روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دو طرف تداوم جنایات صهیونیست‌ها و سکوت برخی دولت‌ها در قبال آن را محکوم کردند و حملات این رژیم به مردم مظلوم فلسطین و حملات هوایی به لبنان و سوریه را نشانه ناکامی در دستیابی به اهداف نامشروع و فرافکنی آن ارزیابی و بر ضرورت رایزنی‌های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تأکید کردند.

سرلشکر باقری در این دیدار با اشاره به اینکه حماسه بزرگی توسط مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین در ماه اکتبر در غزه رقم خورد، اظهار داشت: ضرورت دارد که تبادل نظر و رفت‌وآمد‌های بیشتری با هم داشته باشیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: ایستادگی مردم غزه در مدت نزدیک به شش ماه زیر شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی بیانگر میزان قدرت و توانمندی بالای «مقاومت» است و جنایات ضدبشری این رژیم باعث بی‌حیثیت شدن حامیان آن نیز شد.

بررسی روند پیشرفت روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار جزئیات آن بررسی شد و دو طرف از این روند اظهار رضایت کردند.

سپهبد علی محمود عباس هم در این دیدار عنوان کرد: سال گذشته پیشرفت‌های زیادی در روابط بین دو نیروی مسلح اتفاق افتاد و بسیاری از امورات را با همدلی و همفکری یکدیگر پیش بردیم. امیدواریم امسال هم پیشرفت بسیار زیادی در همه امورات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بعد از عملیات طوفان‌الاقصی جهان تغییر کرد، گفت: ضرورت دارد که این رفت‌وآمد‌ها بیشتر باشد و نیرو‌های مسلح ایران و سوریه به‌عنوان محور مقاومت روابط بیشتری با یکدیگر در تمام امورات داشته باشند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار