سردار حزنی خبر داد:

اجرای 67 پروژه عام‌المنفعه در منطقه عسلویه

فرمانده قرب کوثر گفت: قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) 45 پروژه محرومیت‌زدایی و خدمات عام‌المنفعه عمرانی و 22 پروژه فرهنگی را در منطقه عسلویه اجرا کرده است.
کد خبر: ۶۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ - 10January 2016

اجرای 67 پروژه عام‌المنفعه در منطقه عسلویه

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سید ضیاءالدین حزنی فرمانده قرب کوثر درباره فعالیتهای محرومیتزدایی قرب کوثر در کنار ساخت فازهای 15 و 16 پارس جنوبی توسط قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) اظهار داشت: قرارگاه خاتم در چارچوب اقدامات عامالمنفعه و محرومیتزدایی در شعاع 70 کیلومتری پروژههای در دست اجرا، بیش از 50 میلیارد ریال در عرصه عمرانی و بیش 10 میلیارد ریال در عرصههای فرهنگی و امور اجتماعی در محل اجرای فازهای 15 و 16 پارس جنوبی یعنی منطقه عسلویه و روستاهای اطراف هزینه کرده است.

وی افزود: روستاهای «چاهمبارک»، «اخند»، «بحرنوشاد»، «بزباز»، «کلات»، «عسکری»، «خیارو»، «سواحل»، «سهمو شمالی»، «بساتین»، «نخل تقی»، «زیار»، «خره»، «هاله» و «کنگان» از مناطقی هستند که از پروژههای عامالمنفعه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی قرارگاه بهرهمند شدهاند.

شایان ذکر است، قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) همواره خارج از عرف معمول پیمانکاری، در شعاع 70 کیلومتری اطراف پروژههای خود در نقاط مختلف کشور، به فعالیتهای عامالمنفعه و محرومیتزدایی میپردازد.

ساخت مدرسه، جاده، پل، مجموعه ورزشی، مسجد، کتابخانه و غسالخانه از اقدامات محرومیتزدایی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) در عرصههای عمرانی بوده، و نیز آموزش، توزیع سبدهای بهداشتی و درمانی، فرهنگی، البسه و پوشاک و خواربار از اقدامات این قرارگاه در عرصه مشارکت مردمی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار