مسئول حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد؛

احداث المان مزار شهید «تیموری» در شهرستان سوادکوه شمالی 

«آرائی نژاد» گفت: المان مزار شهید «صادق تیموری» به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سوادکوه شمالی در گلزار شهدای امامزاده حمزه چالی احداث شد. 
کد خبر: ۶۵۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵ - 20March 2024

«علیرضا آرائی نژاد» مسئول حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از احداث المان مزار شهید «صادق تیموری» در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد و آن را یک اقدام مهم فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ شها برشمرد.

وی افزود: این اقدام جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، راه و آرمان آنان در جامعه و بویژه نسل جوان است.

آرائی نژاد ادامه داد: شهدا با جانفشانی‌ و رشادت‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی را در برابر توطئه دشمنان بیمه کردند و امروز برای حفظ و بقای انقلاب نیاز داریم که راه و هدف شهدا فراموش نشود.

این مسئول اضافه کرد: نسل جوان باید بدانند که برای انقلاب اسلامی چه انسان‌های بزرگی جان خویش را نثار کردند و با شناخت بهتر نسبت به شهدا و درس گرفتن از آنان، در مقابل توطئه‌های دشمنان که به دنبال آسیب رساندن به انقلاب هستند، بایستند.

وی در ادامه مزار‌ شهدا را مکانی برای زیارت شهروندان و اجرای برنامه‌های فرهنگی دانست و گفت: با تکمیل المان این شهید بزرگوار امیدواریم شاهد اجرای برنامه‌های گوناگونی از سوی فعالان فرهنگی در این محل مقدس باشیم.

 آرائی نژاد وجود نماد‌ شهدا را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم دانست و تصریح کرد: شهدا نماد فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه شهدا به هدف خود که همانا قرب الهی بوده رسیده اند و نیاز به برگزاری مراسم ما ندارند، افزود: امروز ما نیاز به شهدا داریم و احترام به شهدا احترام به خودمان و زندگی خودمان محسوب می‌شود.

مسئول حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی در پایان ضمن تأکید بر درس گرفتن عملی از شهدا خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در عمل یاد شهدا را نگه داریم باید به وصیت نامه‌های آن‌ها رجوع کنیم.

احداث المان مزار شهید «تیموری» در شهرستان سوادکوه شمالی 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها