استاندار مازندران:

دیدار با خانواده شهدا زمینه‌ساز تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» است

«حسینی پور» گفت: دیدار با خانواده شهدا زمینه ساز روحیه مضاعف و انگیزه بیشتر برای گام برداشتن در مسیر و مکتب شهدا و تحقق شعار امسال تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم است.
کد خبر: ۶۵۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰ - 21March 2024

دیدار با خانواده شهدا زمینه ساز تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران در اولین روز عید نوروز در دیدار با خانواده شهید «براری» در روستای قلعه سر شهرستان نکا یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

وی در این دیدار صمیمی، عزت، اقتدار، عظمت، سربلندی و پیشرفت ملت ایران را مرهون خون پاک شهدا عنوان و خاطرنشان کرد: بدون شک سرافرازی امروز ایران اسلامی به برکت مقاومت و پایداری تمام کسانی است که در مسیر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حرکت کردند.

استاندار مازندران در ادامه یادآور شد: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و امروز وظیفه مسئولان است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان احساس مسئولیت بیشتری کنند.

حسینی پور تاکید کرد: این دیدار‌ها زمینه ساز روحیه مضاعف و انگیزه بیشتر برای گام برداشتن در مسیر و مکتب شهدا و تحقق شعار امسال تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم است.

استاندار مازندران، گفت: همه ما با برنامه ریزی اصولی برای تحقق شعار سال گام برمی داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار