تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش به مناسبت عید نوروز

امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو شمسی و عید نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲ - 21March 2024

تبریک فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیرسرتیپ دوم «عباس عظیمی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو شمسی و عید نوروز۱۴۰۳ را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ.

فرا رسیدن سال نو که تقارن پیدا کرده است با ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت که با بهار قرآن معطر شده است همگامی این دو بهار شورانگیز و روح افزا را به ملت شریف ایران اسلامی به خصوص کارکنان و خانواده های منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش تبریک عرض می کنم.

مردم ایران اسلامی بار دیگر در سال ۱۴۰۲ با حضور پرشور و شعور خود در بزنگاه های انقلاب اسلامی به ویژه در انتخابات اسفندماه برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرزوبوم به یادگار گذاشتند.نیروی پدافندهوایی ارتش هم در سالی که گذشت با وجود همه توطئه ها و تحریم‌های استکبار جهانی مجاهدانه برای تعالی، پیشرفت و اقتدار هوایی جمهوری اسلامی  تلاش کرد و توانست افتخارات فراموش نشدنی را در عرصه دفاع هوایی از خود به یادگار بگذارد.

اینجانب ضمن تبریک مجدد سال‌ نو و عید نوروز از خداوند متعال اقتدار و سربلندی ملت عزیز ایران  و نیروهای مسلح را تحت زعامت و رهبری فرماندهی معظم کل قوا خواستارم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش

امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار