ژنرال صهیونیست: اسراییل رو به زوالِ حتمی است

ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا زمانی که مسببان بزرگ‌ترین فاجعه این رژیم جایگزین نشوند و در پست خود مانده باشند، رژیم صهیونیستی به سوی زوال حتمی در حرکت خواهد بود.
کد خبر: ۶۵۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸ - 21March 2024

ژنرال صهیونیست: اسراییل رو به زوالِ حتمی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به مقامات کنونی این رژیم اظهار داشت: تا زمانی که اسرائیل مسببان بزرگ‌ترین فاجعه خود را تغییر ندهد به سوی زوال حتمی در حرکت خواهد بود.

بریک افزود: طرح نتانیاهو، گالانت و هلیوی در خصوص پایان‌ندادن به جنگ غزه به این معنی است که درگرفتن یک جنگ منطقه‌ای فراگیر حتمی خواهد بود و فقط مساله زمان وقوع آن مطرح است؛ جنگی که ما برای آن آماده نیستیم.

این ژنرال صهیونیست افزود: کسانی که برای حمله به رفح و حزب‌الله فشار می‌آورند، از فاجعه‌ای که این حمله‌ها می‌توانند برای اسرائیل به بار بیاورند هیچ درکی ندارند.

وی ادامه داد: ما به سوی فروپاشی اقتصادی پیش می‌رویم، زیرا ملاحظات و مسائل سیاسی در پیشاپیش ملاحظات و مسائل اقتصادی قرار دارند.

بریک گفت: ما به سرعت به سوی منزوی‌شدن از سوی تمامی ملل جهان پیش می‌رویم و کشور‌های اروپایی و جهانیان ما را تحت تحریم تسلیحاتی قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: امنیت داخلی اسرائیل در حال انهدام است و ما هر روز بیش‌تر و بیش‌تر در گورستان غزه فرو می‌رویم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار