رئیس عقیدتی سیاسی فراجا در بازدید از پاسگاه مرزی نامانلو:

اشتراکات زیادی بین مرزبانان و رزمندگان دفاع مقدس وجود دارد

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: هدف مشترک رزمندگان در دوران دفاع مقدس و جان برکفان مرزبانی دفع تجاوز دشمنان و برقراری امنیت و آرامش برای مردم عزیز ایران است.
کد خبر: ۶۵۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵ - 21March 2024
اشتراکات زیادی بین مرزبانان و رزمندگان دفاع مقدس وجود داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی در جمع مرزبانان پاسگاه مرزی نامانلو در نقطه صفر مرزی ایران و ترکمنستان اظهار داشت: حضور در پاسگاه‌های مرزی، دوران پرافتخار دفاع مقدس را تداعی می‌کند و هدف مشترک رزمندگان در دوران دفاع مقدس و جان برکفان مرزبانی در زمان کنونی، دفع تجاوز دشمنان و برقراری امنیت و آرامش برای مردم عزیز ایران اسلامی است.
 
حجت‌الاسلام ادیانی گفت: در زمانی که مردم عزیز ما در حال سفر و دید و بازدید در کنار خانواده‌های خود هستند، اما مرزبانان غیور و جان برکف در مرز‌های کشور و همکاران انتظامی در شهر‌ها مشغول خدمت‌رسانی و تأمین نظم و امنیت در کشور هستند.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی در ادامه افزود: در مرزبانی یک قدم برداشتن برابر صد قدم ثواب دارد و هر انسان منصفی باید قدردان زحمات مرزبانان غیور و شجاع باشد که در این سرمای زیر صفر درجه از تمامیت ارضی ایران حراست می‌کنید.
 
وی در ادامه افزود: افتخار مجموعه انتظامی خدمتگزاری به مردم است و باید همکاران من تلاش کنند با برخورد درست و حکیمانه، این خدمت صادقانه و بی‌منت باشد.
 
رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گفت: راهبرد انتظامی مروت و مهربانی با آحاد مردم و برخورد سخت و قاطع با اخلالگران نظم و امنیت در جامعه است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها