حمله موشکی حزب الله به مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی

نظامیان دشمن پس از آنکه در مقر جاسوسی در شهرک اشغالی «المطله» مستقر شدند، هدف موشک هدایت شونده حزب الله قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۵۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳ - 22March 2024

حمله موشکی حزب الله به مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب الله لبنان، تصویر هدف قرار دادن مرکز تجمع نیرو‌های اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی را در شهرک اشغالی «المطله» منتشر کرد.

این حمله در روز دهم ماه مبارک رمضان و برای اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه صورت گرفت.

در تصویر مشاهده می‌شود ابتدا نظامیان دشمن با دقت رصد و تعقیب می‌شوند و پس از آنکه در ساختمان مورد نظر مستقر شدند، هدف موشک هدایت شونده حزب الله قرار می‌گیرند.

به گزارش شبکه تلویزیونی «المنار»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در چارچوب پشتیبانی از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی بامداد امروز جمعه (به وقت محلی) نظامیان رژیم صهیونیستی را هنگام ورود به پادگان «زرعیت» هدف حمله خمپاره ای قرار دادند.

به گزارش شبکه تلویزیونی «المنار»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در چارچوب حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و پاسخ به حمله‌های دشمن به روستا‌ها و خانه‌های غیرنظامیان در جنوب لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۲۰:۰۰ پنج شنبه شب (به وقت محلی)، نظامیان اشغالگر صهیونیست را در داخل دو ساختمان در شهرک «راموت نفتالی» در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده و تلفاتی قطعی به آنها وارد کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها