پاکدل:

سریال «کیمیا» بیشتر از انتظارات جواب داد

مهدی پاکدل گفت: با توجه به میزان بودجه و زمانی که صرف ساخت سریال «کیمیا» شد، به نظرم این سریال حتی بیشتر از انتظاری که وجود داشت، جواب داده است.
کد خبر: ۶۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ - 10January 2016

سریال «کیمیا» بیشتر از انتظارات جواب داد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مهدی پاکدل اظهار کرد: اگر مسؤولان و تصمیمگیران صداوسیما کمی دقت داشته باشند، میتوانند از طریق بررسی آمار و واکنشهای مردم پس از نمایش سریال «کیمیا»، در تجربههای بعدی اشتباهاتی که در این سریال افتاده است را دیگر تکرار نکنند.

این بازیگر که این روزها در سریال «کیمیا» ایفای نقش میکند، دربارهی تجربه خود از کار در یک مجموعه تلویزیونی بلندمدت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروز دیگر در تمام دنیا سریالهای بلندمدت میسازند که مخاطب بیشتر درگیر شود و سینما هم کارکرد خودش را در حوزه رسانه از دست داده است، سریال «کیمیا» توانسته یک تجربه در حوزه رسانه باشد.

این هنرمند در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون «کیمیا» توانسته رقیب سریالهای طولانی مدت شبکههای ماهوارهای باشد، گفت: به هر حال این اولین تجربه بود که طبیعتاً آزمون و خطاهای خودش را داشت و نمیشود گفت که 100 درصد موفقیتآمیز بوده است.

او همچنین بیان کرد: با توجه به میزان بودجه و زمانی که صرف ساخت سریال «کیمیا» شد، به نظرم این سریال حتی بیشتر از انتظاری که وجود داشت، جواب داده است.

پاکدل درباره حضور دوباره در مجموعههای بلند مدت تلویزیونی گفت: قطعاً اگر سریال خوبی باشد و متن خوبی مثل «کیمیا» داشته باشد، قبول میکنم.

منبع:مشرق

نظر شما
پربیننده ها