جنگنده‌های صهیونیست اطراف بیمارستان شفا را زیر آتش گرفتند

ارتش رژیم صهیونیستی در سایه ادعاهای واهی خود مبنی بر حضور نیروهای حماس در بیمارستان شفای نوار غزه به حمله‌های وحشیانه خود علیه این بیمارستان ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۶۵۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶ - 22March 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه المیادین به نقل از علم الدین صباح خبرنگار عرب زبان گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت گسترده منطقه شمال غربی بیمارستان شفا را زیر آتش گرفتند.

وی در ادامه افزود: درگیری‌های شدیدی در منطقه اطراف بیمارستان شفا رخ داده است. نیروهای مقاومت تلاش می‌کنند مانع پیشروی نظامیان متجاوز در این منطقه شوند.

از چند روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی بیمارستان شفا در شهر غزه را هدف حمله سنگین توپخانه‌ای و هوایی قرار داده است و همزمان با این حمله‌ها نظامیان اشغالگر اسرائیلی نیز اقدام به شلیک گسترده به سمت این بیمارستان کرده و آن را تحت محاصره درآورده‌اند.

این در حالی است که یک مقام امنیتی حماس در گفت و گو با شبکه الجزیره تاکید کرد که آنچه در رسانه‌های عبری در مورد دستگیری ده‌ها تن از رهبران مقاومت در بیمارستان شفا منتشر شده است، صحت ندارد.

به گفته این مقام امنیتی ۳ عکس از لیست مورد ادعای ارتش اسرائیل درباره دستگیری رهبران حماس در بیمارستان شفا متعلق به پزشکانی است که قبلاً توسط اشغالگران بازداشت شده بودند.

این مقام حماس همچنین افزوده است که تعداد دیگری از تصاویر موجود در فهرست ادعایی اسرائیل درباره رهبران دستگیر شده حماس در بیمارستان شفا متعلق به افرادی است که در حال حاضر در خارج از غزه هستند و سایر تصاویر مربوط به شهدا است.

این مقام حماس در ادامه تاکید کرد که ادعاهای اسرائیل در چارچوب جنگ روانی و غیر اخلاقی علیه مقاومت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار