فرمانده پلیس راه کرمانشاه:

۱۲۰ دستگاه دوربین اعم از ثابت و سیار محور‌های مواصلاتی استان را پوشش می‌دهند

سرهنگ «زارع» گفت: ۱۲۴ تیم گشتی محسوس و نامحسوس، حدود ۱۲۰ دستگاه دوربین اعم از ثابت و سیار محور‌های مواصلاتی استان را پوشش می‌دهند.
کد خبر: ۶۵۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ - 24March 2024

فرمانده پلیس راه کرمانشاه: ۱۲۰ دستگاه دوربین اعم از ثابت و سیار محور‌های مواصلاتی استان را پوشش می‌دهندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ «عبدالحسین زارع» رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۲۴ تیم گشتی محسوس و نامحسوس، حدود ۱۲۰ دستگاه دوربین اعم از ثابت و سیار محور‌های مواصلاتی استان را پوشش می‌دهند.

وی افزود: از ابتدای شروع طرح که ۲۴ اسفند بوده تا به امروز شنبه ۴ فروردین‌ماه میزان مرگ‌ومیر‌های جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ زارع با بیان اینکه پلیس برخورد قاطع با رانندگان حادثه آفرین رو هم در دستور کار خودش دارد، تصریح کرد: خط قرمز پلیس تخلفات حادثه‌آفرین هست و اجازه نخواهیم داد یک عده راننده محدود با حرکات نامتعارفشان امنیت جاده رو برای سایر عزیزان به خطر بیاندازند و قطعاً بدانند با برخورد بدون ملاحظه پلیس مواجه خواهند شد.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه ادامه داد: این رانندگان ضمن اعمال قانون تا پایان تعطیلات در پارکینگ‌هایی که برای پارک خودرو‌ها تدارک دیده شده قطعاً متوقف خواهند شد.

وی ضمن تأکید بر این نکته که مسافران به دلیل محدودیت دید ناشی از تاریکی هوا سعی کنند سفرهایشان را به ساعات پایانی و شب نیاندازند، گفت: در ساعات پایانی روز ریسک حوادث غالباً بالا می‌رود، لذا در طول مسیر به‌ویژه ۳۰ کیلومتری شهر‌ها ایستگاه‌هایی با مشارکت دستگاه‌های امدادی و خدماتی استان تدارک دیده شده است و مسافران می‌توانند در این ایستگاه‌ها استقرار داشته باشند و استراحت کنند تا ان‌شاءالله بر این عامل مرگبار غلبه کنند.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: به یاد داشته باشیم با رعایت قوانین و مقررات رانندگی می‌توانیم به سلامتی خودمان و همراهانمان کمک کنیم تا شیرینی سفر‌ها تبدیل به تلخی نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار