فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نهادینه شدن «مکتب حاج قاسم» عامل اقتدار دفاعی نظام اسلامی است

دریادار ایرانی گفت: نهادینه شدن مکتب حاج قاسم و تبعیت از فرمانده معظم کل قوا، موجب اقتدار دفاعی نظام جمهوری اسلامی شده و این اقتدار ما در جهان هم به اثبات رسیده است.
کد خبر: ۶۵۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶ - 25March 2024

تامین امنیت کشتیرانی کشور با قدرت اجرا می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در محفل انس با قرآن کریم مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی این نیرو که در سیرجان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های قرآنی در این ماه و همه ایام سال در تمامی مراکز نیروی دریایی در سطح کشور برگزار می‌شود و ما همیشه ضمن توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی، شرایط عملیاتی برای امنیت را حفظ می‌کنیم و توان دفاعی ما در جهان به اثبات رسیده است.

دریادار ایرانی افزود: مبنای کار ما برنامه‌های قرآنی است و در سال جدید نیز تأمین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می‌کنیم و الحاق شناور‌های لازم را در دستور کار خود داشته و در تأمین امنیت لازم برتری و اقتدار کامل داریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هر کجا در مأموریت‌ها و فعالیت‌های مان موفق بوده‌ایم، قطعاً ریشه‌اش قرآن بوده است؛ چون اصل ولایت هم قرآن کریم است و باید قوانین و مقرارت را از قرآن یاد بگیریم و ارزش‌های قرآن را حفظ کنیم.

وی تاکید کرد: موفقیت ما بر مبنای حرکت در مسیر و دستورات فرماندهی معظم کل قوا بوده و خواهد بود و در همه مراحل زندگی وام‌دار خون شهداء هستیم و باید این مسیر را با دقت و جدیت دنبال کنیم.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی دریایی حتی در شناور‌ها و ناوگروه‌ها در آب‌های آزاد هم جلسات قرآن کریم را برگزار می‌کنند و با فرهنگ قرآنی مأنوس هستند و این فرهنگ، موجب پیشرفت ما شده و موجب شده هیچ تهدیدی ما را از مسیر و مأموریتی که داریم، بازندارد.

فرمانده نداجا در پایان گفت: ما پیرو راه شهداء هستیم و نهادینه شدن مکتب حاج قاسم و تبعیت از فرمانده معظم کل قوا، موجب اقتدار دفاعی نظام جمهوری اسلامی شده و این اقتدار ما در جهان هم به اثبات رسیده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار