امام جمعه کرمان:

شأن ماه مبارک رمضان از سوی مسافران نوروزی رعایت شود

حجت‌الاسلام علیدادی‌ سلیمانی بر رعایت شأن ماه مبارک رمضان از سوی مسافران نوروزی و مردم تأکید کرد و گفت: باید مراقب باشیم تا بسترهای روزه‌خواری در جامعه فراهم نشود و شئونات ماه مبارک رمضان رعایت شود.
کد خبر: ۶۵۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴ - 25March 2024

شأن ماه مبارک رمضان از سوی مسافران نوروزی رعایت شود

به گزارش  دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی‌سلیمانی» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ششم فروردین‌ماه در نخستین جلسه شورای اداری کرمان در سال ۱۴۰۳ که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور برگزار شد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت و تقدیر از دولتمردان در کرمان برای اجرای انتخابات سالم و فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته، اظهار داشت: یک مسئله مهم عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و روزه‌ خواری است.

وی افزود: یکی از دلایل روزه‌ خواری، حضور مسافران نوروزی است که بعضی رعایت ماه را نمی‌کنند. همچنین دلیل دوم روزه‌ خواری، بستری است که فراهم می‌شود تا مسافران روزه‌ خواری علنی انجام دهند لذا باید مراقب باشیم این بسترها فراهم نشود و شئونات ماه مبارک رمضان رعایت شود.
 
امام جمعه کرمان با تأکید بر رعایت موضوع حجاب و عفاف به ویژه از سوی نهادهای دولتی و شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف، بیان کرد: در برخورد با کسانی که عفاف و حجاب را رعایت نمی‌کنند باید ملزم به اجرای قانون باشیم که بازدارنده است. باید دست به دست هم دهیم و این وظیفه شرعی و دینی را در استان کرمان که وابسته به شهدا و شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی است و دنیا بر روی آن حساسیت دارد، به بهترین وجه ممکن انجام دهیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار