نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

مرزبانی، نوعی هجرت را به همراه دارد

حجت‌الاسلام «غفوری» گفت: مرزبانی کار و تلاش شبانه‌روزی، بینش و بصیرت، مسئولیت‌پذیری و توجه جدی به حوزه مسئولیت خود و به‌ نوعی هجرتی را به‌همراه دارد که هرکدام از این‌ها عنوان یک عبادت بسیار مهم است.
کد خبر: ۶۵۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ - 26March 2024

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:مرزبانی، نوعی هجرت را به همراه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه  امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان مرزبانی استان کرمانشاه، با اشاره به جایگاه مرزداران و اهمیت تلاش آنان گفت: همان‌طور که در دعای وجود مقدس امام سجاد (علیه‌السلام) آمده و در قرآن کریم هم سفارش شده است، مرزبانی یک عنوان مقدس است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری، مرزبانی از حدود نظام اسلامی را عبادت دانست و بیان کرد: مرزبانی کار و تلاش شبانه‌روزی، بینش و بصیرت، مسئولیت‌پذیری و توجه جدی به حوزه مسئولیت خود و به‌نوعی هجرتی را به‌همراه دارد که هرکدام از این‌ها عنوان یک عبادت بسیار مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه باتصریح تفاوت مرزبانی در ایران اسلامی و سایر کشورها، بیان داشت: تفاوت نیروهای نظامی و انتظامی ما با سایر کشورها این است که در ایران، نیروهای نظامی بخشی از مردم و برخاسته از مردم هستند، به‌همین‌‌دلیل با افتخار به انجام وظیفه مشغول‌اند و این روحیه مردمی‌بودن نیز یک عبادت بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه اگر امنیت مرز سامان نداشته باشد امنیت کل جامعه در معرض خطر قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: شما عزیزان مرزبانی مشمول دعا‌های وجود مقدس حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هستید و بنده هم برای سلامتی شما و برای اینکه بتوانید این مسئولیت مهم را انجام دهید دعا می‌کنم.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار