فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی:

درخشش تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در دفاع از مرز‌های غرب کشور

سردار رضا کریمی گفت: فلسفه سپاه پاسداران حضور و ماندن در میدان‌های سخت و ایستادگی شجاعانه در قلب مخاطرات است و مهمترین ویژگی پاسداران و بسیجیان ثبات قدم، اعتقاد به نصرت الهی و بصیرت است.
کد خبر: ۶۵۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵ - 26March 2024

درخشش تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در دفاع از مرز‌های غرب کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا کریمی فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی در آیین تجلیل از رزمندگان و خانواده های تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در پی اجرای مأموریت در مناطق مرزی استان کرمانشاه اظهار داشت: فلسفه سپاه پاسداران حضور و ماندن در میدان های سخت و ایستادگی شجاعانه در قلب مخاطرات است و مهمترین ویژگی پاسداران و بسیجیان ثبات قدم، اعتقاد به نصرت الهی و بصیرت است.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی افزود: حضور تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در مناطق مرزی استان کرمانشاه دارای برکات بسیار فراوانی بود که مهمترین آن خدمت به مردم و تامین امنیت در مناطق مرزی بود که با توکل بر خدا و مجاهدت های فراوان علاوه بر رفع بسیاری از تهدیدات اقدامات بزرگ و اساسی در حوزه های خدمت رسانی انجام شد.

وی تأکید کرد: مردم دوستی، مردم داری و مردم یاری مهمترین رکن فعالیت های تیپ ۷۱ در مناطق مرزی بود که خوشبختانه اقدامات اساسی و کلان در حوزه های محرومیت زدایی و کمک های معیشتی انجام شد.

سردار کریمی با اشاره به اقدامات و مأموریت های تیپ طی یک دو دهه اخیر بیان کرد: تیپ مردم پایه ۷۱ سپاه طی دو دهه اخیر در ماموریت های مختلف از جمله حضور در شمال غرب کشور، دفاع از حرم اهل بیت(ع)، حضور در استان های مختلف و رفع بحران های طبیعی از جمله سیل و زلزله و حضور در استان کرمانشاه خوش درخشیده و در این ماموریت ها علاوه بر اینکه تجارب ارزنده ای کسب کرده توانسته الگوهای خوبی در کشور به ماندگار بگذارد.

وی عنوان کرد: با توجه به سرکشی های فرماندهان ارشد و مسئولین کشوری از پایگاه ها و فعالیت های تیپ ۷۱ در کرمانشاه و همچنین گزارشات میدانی نشان از موفقیت ۱۰۰ درصدی تیپ در منطقه دارد و قطعا تا سالیان سال برکات فعالیت های ماندگار تیپ مشهود است.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی خاطر نشان کرد: به سهم خود از حمایت های استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و همه فرماندهان و معاونین سپاه استان و همراهی خانواده رزمندگان تیپ تشکر فراوان دارم و امیدواریم اجر واقعی مجاهدت ها را از خداوند متعال دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار