رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران:

پیشگیری از جرایم و رضایت مردم در مراجعات، وظیفه اصلی کلانتری‌ها است

حجت الاسلام «زارعی کیاپی» گفت: پیشگیری از جرایم و رضایت مردم در مراجعات، وظیفه اصلی کلانتری‌ها است که رؤسا باید در این خصوص اقدامات مؤثر و مفیدی انجام دهند و در تحقق این مهم تلاش کنند.
کد خبر: ۶۵۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸ - 27March 2024

پیشگیری از جرایم و رضایت مردم در مراجعات، وظیفه اصلی کلانتری‌ها استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمداسماعیل زارعی کیاپی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران با همراهی جمعی از مقامات قضایی استان از برخی مراکز انتظامی شهرستان نکا بازدید کرد.

حجت الاسلام زارعی در حاشیه این بازدید با تأکید بر اینکه مردم از پلیس رفتاری حکیمانه و پاسخگو را انتظار دارند، اظهار داشت: پلیس باید طوری رفتار کند که در رسیدن به اهداف، که همان بهبود کیفیت خدمات، انجام وظایف، افزایش سطح اعتماد عمومی، افزایش سطح رضایتمندی از عملکرد پلیس و کاهش مراجعات مردمی است، بیش از پیش موفق باشیم.

وی تصریح کرد: پیشگیری از جرایم و رضایت مردم در مراجعات، وظیفه اصلی کلانتری‌ها است که رؤسا باید در این خصوص اقدامات مؤثر و مفیدی انجام دهند و در تحقق این مهم تلاش کنند.

مقامات قضایی بازدید کننده با حضور در واحد‌های مختلف از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و خدمات برای مراجعین قرار گرفته و پس از بازبینی اقدامات قضایی در چند پرونده جاری، برخی تذکرات مورد تاکید قانون آئین دادرسی کیفری به مسوولین پرونده‌ها ارائه کردند. 

در این بازدید «محمد محمودی» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا، «میثم ناصحی» رئیس دادگستری شهرستان بهشهر و سرهنگ «قاسم عزیزی» فرمانده انتظامی شهرستان نکا نیز، حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی کیاپی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران را همراهی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها