نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

تقویت طلاب بومی در طرح‌های سازمان تبلیغات، باعث پایداری جریان فرهنگی هرمزگان خواهد شد

حجت الاسلام «عبادی‌زاده» گفت: استفاده از طلاب مستعد بومی در اجرای برنامه‌ها و ارائه مهارت و آموزش به این افراد باعث می‌شود که این جریان فرهنگی مبتنی بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بومی همیشه به صورت پایدار برقرار باشد.
کد خبر: ۶۵۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹ - 28March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در دیدار جمعی از طلاب و مبلغین فعال در ایام عید نوروز که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: دشمن امروز با تمام توان خود وارد میدان شده است و جنگ ترکیبی به معنای واقعی کلمه علیه جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده است.

وی با بیان این نکته که دین مبین اسلام راه‌‌ها و اعجاز زیادی برای نفوذ در قلوب انسان‌ها دارد، عنوان کرد: در برابر تهاجمات دشمن، دست ما بسته نیست و اقدامات خوبی توسط مجموعه‌های مختلف از جمله تبلیغات اسلامی در حال انجام است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تشریح کرد: روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند و نباید تنها به روش‌های سنتی مثل منبر برای تحقق اهدافش در جامعه بستده کند؛ بلکه انجام اقدامات ابتکاری مانند حضور در مراکز جمعیتی و اجرای برنامه‌های میدانی و فرهنگی که توسط این مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در تدارک دیده شد، می‌تواند اثرگذار باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده تشریح کرد: استفاده از طلاب مستعد بومی در اجرای برنامه‌ها و ارائه مهارت و آموزش به این افراد باعث می‌شود که این جریان فرهنگی مبتنی بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بومی همیشه به صورت پایدار برقرار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها