پیام تشکر مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین از حضور باشکوه مردم در مراسم استقبال شهدای گمنام

سرهنگ «امیری مقدم» با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم شهید پرور استان در مراسم استقبال شهدا تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۶۵۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶ - 31March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین با صدور پیامی از حضور با شکوه مردم در مراسم استقبال دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

«بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

خدای عزوجل را شاکریم که امروز شاهد حضور اگاهانه وغیر قابل توصیف و بصیرت آمیز مردم انقلابی، ولایتمدار و شهید پرور قزوین در مراسم استقبال ۲ آلاله سرخ علوی، ۲ لاله حسینی گمنام والامقام دوران دفاع مقدس در ایام شهادت مولی الموحدین، امیر المومنین حضرت علی بن ابیطالب (ع) بودیم و به خدمتگزاری چنین مردمی افتخار می‌کنم.

بی شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد. مردم آمدند تا بگویند به آرمان‌های امام و شهدا پایبندند و در مسیر ولایت و انقلاب گوش بفرمان رهبر فرزانه انقلاب تا پای جان ایستادند.

از حضور حماسی، پرشور و بی نظیر تمامی مسئولین بالاخص حضرت آیت الله عابدینی نماینده محترم، ولی فقیه در استان قزوین، حضرت آیت الله مظفری نماینده مجلس خبرگان رهبری، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین، امیر محمد شفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین، دکتر ملکی پور فرماندار قزوین، مدیر کل صداو سیمای استان، رئیس و اعضای محترم شورا اسلامی قزوین فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی استان مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و همه مردم به ویژه جوانان فرهیخته و خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران و تمام اقشار مختلف جامعه در این مراسم باشکوه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

جا دارد از همکاری و تعامل همه جانبه یگان‌های نظامی و انتظامی استان، صداوسیمای استان و اصحاب رسانه، بنیاد شهید، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان و نهاد‌های مردمی، هیات مذهبی و سایر ارگان‌ها تقدیر و تشکر نمایم.

انشاالله که بتوانیم در شب‌های احیاء مبارک رمضان و ایام سوگواری شهادت مظلومانه امیرالمومنین (ع) ادامه دهنده راه پر فروغ شهدای گرانقدر و عزیزمان باشیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار