در اطلاعیه‌ای آمده است؛

تولد اولین نظام مردم سالار دینی جهان در ۱۲ فروردین

۱۲ فروردین روزی است که اسلام حیاتی دوباره یافت و ارادۀ ملی ایرانیان را بر سرنوشت خود تثبیت و بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید.
کد خبر: ۶۵۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸ - 31March 2024

تولد اولین نظام مردم سالار دینی جهان در ۱۲ فروردینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به‌مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای، این روز بزرگ و سرنوشت ساز را به مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی و خوزستان قهرمان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»

پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و مجاهدت‌های مردم شریف ایران در بهمن ۵۷، در روز دوازدهم فروردین کامل شد؛ مردم مسلمان ایران با حضور آگاهانه و متعهدانه در اولین انتخابات آزاد تاریخ ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور انتخاب کردند.

در ۱۲ فروردین ۵۸ ملت غیور و همیشه در صحنه ایران با رأی ۹۸/۲ درصدی خود ساختار سیاسی، اجتماعی ایران را تغییر دادند و پس از ۲۵۰۰ سال نظام جمهوری اسلامی به جای نظام سلطنتی در ایران مستقر شد.

۱۲ فروردین روزی است که اسلام حیاتی دوباره یافت و ارادۀ ملی ایرانیان را بر سرنوشت خود تثبیت و بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید. روزی که بعد از قرن‌ها رنج و درد، جلوه‌ای از وعدۀ خداوند تبارک و تعالی متجلی گشت و ملت مسلمان ایران با فریاد رسا و بلند «آری» نظام اسلامی را تثبیت کرد و پس از سال‌ها مبارزه، جهاد و ایثار، خون پاک هزاران شهید لاله گون به ثمر نشست و اراده‌های راسخ و عزم ملی عموم قاطبه مردم، در تأیید انقلاب اسلامی و تثبیت حکومت اسلامی تجسم عینی گرفت و اولین نظام مردم سالار دینی در جهان متولد و رویش آیه‌های سبز انقلاب اسلامی و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی اولین ثمره نهال نوپای نظام اسلامی گشت.

 روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی (ع) و گرامی‌داشت لیالی قدر، این روز تاریخی را به عموم مردم غیور ایران و تمامی خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی در پایتخت جماسه و ایثار تبریک می‌گوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار