استاندار فارس مطرح کرد؛

۱۲ فروردین ۵۸ یادآورِ وحدت ملت ایران در اعتلای کلمه حقِ جمهوری اسلامی

«ایمانیه» گفت: یوم الله ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ یادآورِ وحدت ملت ایران در اعتلای کلمه حقِ جمهوری اسلامی و سرآغازِ حاکمیتِ مردم‌سالاری دینی با رهایی از بند استبداد و استکبار بود که پس از ۴۵سال همچنان باصلابت ادامه دارد.
کد خبر: ۶۵۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱ - 31March 2024
۱۲ فروردین ۵۸ یادآورِ وحدت ملت ایران در اعتلای کلمه حقِ جمهوری اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس فارس، «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
 
در متن این پیام آمده است:
 
«دوازدهم فروردین ماه، یادآورِ انعکاسِ شور و شعورِ انتخاب مردم در پیروزی جنودِ حق بر باطل و روزِ فتح و نصرِ خدا و بندگان مومن به اوست. از همین رو برای مردمِ ما و بلکه همه مسلمانانِ جهان، عید است. روزی که یادآور سنت الهی نَصرُ مِنَ الله و تجربه‌ی زیبایی از اتصالِ ملت به دریای فیوضات حضرتِ سبحان و امتدادِ برکاتِ حاکمیتِ نور در جهان با هندسه الهی یَدخُلونِ فی دینِ اللهِ أَفواجا گردید.
 
 راهبری بنیانگذارِ کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، در تبلور یُخرِجونَ مِنَ الظُّلُمات إِلیَ النّور، ملت ایران را از سلطه‌ی طواغیت رهانید و این سرزمین را، نمونه‌ی کوچکی از میراثِ موعودِ مستضعفین در زمین گردانید.
 
 یوم الله ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ که یادآورِ وحدت ملت ایران در اعتلای کلمه حقِ جمهوری اسلامی و سرآغازِ حاکمیتِ مردم‌سالاری دینی با رهایی از بند استبداد و استکبار بود، برهمه‌ی مردم عزیز استان، خصوصا جامعه‌ی نخبه‌ی انقلابی فارس که در گام دوم انقلاب اسلامی با پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری و استمرارِ خط جهاد و شهادت، عزت و شرفِ ایران مقتدر را در مسیرِ پیشرفت و توسعه دنبال می‌کنند، گرامی‌باد. 
 
امید به استعانت حضرت حق که در سال"جهش تولید با مشارکت مردم" با همکاری انقلابی مردم و مسئولان و بهره‌گیری ازظرفیت‌های داخلی و توان جوانان استان، گامی محکم در مسیر عمران و آبادانی این دیار برداریم.
 
محمد هادی ایمانیه
استاندار فارس»
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار