فرمانده سپاه لامرد:

یادواره بزرگ شهدای شهرستان لامرد برگزار می‌شود

سرهنگ «جعفری» در جمع دست اندرکاران برگزاری سومین یادواره بزرگ شهدای شهرستان لامرد از برگزاری این یادواره در مهرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۵۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴ - 31March 2024
یادواره بزرگ شهدای شهرستان لامرد برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «سید محمود جعفری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لامرد در جمع مسئولان کمیته‌ها و دست اندرکاران برگزاری سومین یادواره بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان لامرد از برگزاری این یادواره در مهرماه۱۴۰۳ خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه از نظرات و پیشنهادات شما بزرگواران جهت هم افزایی بیشتر بین دستگاه‌ها و بخش‌ها ایجاد شده که امید است یک یادواره در خور شأن شهدای عزیز برگزار شود.
 
وی افزود: پیش از برگزاری یادواره در مهرماه ۱۴۰۳ یادواره شهدای روستا، محله، یادواره بخش، یادواره شهدای گمنام و سپس یادواره شهرستان انجام می‌شود.
 
دبیر سومین یادواره شهدای شهرستان لامرد ادامه داد: این یادواره با تشکیل ۲۰ کمیته و تعدادی از اعضای فعال برگزار می‌شود.
 
 عضو شورای تامین شهرستان گفت: امام جمعه هر بخش رییس ستاد یادواره و بخشدار نیز بعنوان دبیر یادواره هر بخش می‌باشد که در این یادواره از سخنرانان و مداحان بزرگ کشوری دعوت خواهیم گرفت.
 
حجت الاسلام و المسلمین «محمدجواد آزاد» امام جمعه شهرستان لامرد و رییس ستاد این یادواره در این آیین اظهار کرد: در زمینه شهدا کار کردن توفیق می‌خواهد و باید قدر این دقایق و لحظه‌ها را دانست.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در مورد سیره شهدا تاکیدات فراوانی داشته و دارند و فرمایشات خوبی را همیشه مطرح می‌کنند که موضوع شهدا را به خوبی دنبال کنید از این رو این یادواره باید در ذهن‌ها به یادماندنی باشد و برای دهه ۸۰و ۹۰ اطلاع یابند و باید تمام برنامه‌ها با پیوست این یادواره شهدا باشد و به نیت شهید کار‌ها را به پیش ببریم.
 
رییس ستاد یادواره شهدای لامرد تصریح کرد: کار‌ها باید دلی باشد و با اخلاص کار کرد و در مسیر شهدا کار کردن حال مردم و منطقه خوب می‌شود و باید شهدا را در معادلات جامعه گنجانده شود.
 
در این مراسم احمد خضری فرماندار لامرد گفت: چه کنیم که مخاطب بیشتری داشته باشیم، ایده‌های دوستان و جوانان را جمع آوری کنیم، و برای برگزاری یادواره استفاده کنیم و از ظرفیت‌هایی که در اختیار ما است.
 
جانشین ستاد یادواره شهدای لامرد اظهار کرد: ما بیست کمیته را انتخاب کردیم که هر یک از کمیته‌ها می‌بایست با به کارگیری توانمندی‌های موجود شهرستان زمینه جذب بیشتر را فراهم کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار