بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت ۱۲ فروردین؛

نظام جمهوری اسلامی ایران ثمره خون شهدا است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت ۱۲ فروردین بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰ - 31March 2024

نظام جمهوری اسلامی ایران ثمره خون شهدا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت ۱۲ فروردین بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

دوازدهم فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران» سرآغاز دستیابی مردم ایران به استقلال و آزادی و رهایی از استبداد داخلی و استکبار خارجی پس از یک دوره طولانی و تاریخی در مبارزه علیه نظام‍های طاغوتی و وابسته به بیگانگان است که در پرتو مجاهدت روحانیت شیعه و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) مبتنی بر آموزه‌های دین مبین اسلام، مکتب عاشورا و ایثار و فداکاری آحاد ملت غیور ایران حاصل شد.

۱۲ فروردین در واقع فریاد بلند مردم‌سالاری ذیل حکومت خداوند است که در میان یک‌جامعه مترقی و متعالی تبلور یافته است.

در حقیقت حضور شورانگیز مردم در پای صندوق‌های رای برای انتخاب آگاهانه راه و مشی اداره کشورشان بر پایه دین و ارزش‌های اسلامی تاکیدی بر نفی استکبارطلبی حکومت منحوس پهلوی و نفی باج دادن به استعمارگران شرق و غرب بود.

این انقلاب ثمره خون‌های پاک و مجاهدت‌های خالصانه‌ای است که به حکم خداوند، زمینه را برای ظهور حضرت، ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه آماده می‌کنند و لذا بر همه مسئولان فرض است که نهایت تلاش خود را برای خدمت به این مردم مقاوم انجام داده و به یاد داشته باشند که امانتی که در نزد آنهاست باید به درستی به خدمتگزاران بعدی واگذار شود.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر با منویات و آرمان‌های امامین انقلاب، شهدای والامقام و مردم نستوه کشور تجدید پیمان کرده و بر عزم قاطع خویش بر حفظ دستاورد‌های بزرگ انقلاب به سهم خود تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها