فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:

احیای شب‌های قدر، فرصتی کم‌نظیر برای احیای اطاعت و بندگی است

امیر حدادی سامانی، احیای شب های قدر را فرصتی مغتنم برای احیای روحیه بندگی و اطاعت عنوان کرد و گفت: عاقبت به خیری انسان ماحصل همین اطاعت و بندگی است. 
کد خبر: ۶۵۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲ - 01April 2024

احیای شب های قدر، فرصت کم نظیر احیای اطاعت و بندگی استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم «علی حدادی سامانی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در حاشیه برگزاری مراسم احیای شب های قدر در جمع کارکنان و خانواده ها، ضمن تسلیت سالروز شهادت مولای متقیان، شب های قدر را یکی از فرصت های استثنایی سال برای رسیدن به حسن عاقبت خواند و اظهار داشت: این مهم برای انسان جز با اطاعت و بندگی محقق نخواهد شد. 

وی با تاکید بر لزوم از دست ندادن این فرصت کم نظیر گفت: باید ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر به خود سازی و در نهایت رسیدن به حقیقت تقوا در انسان منجر شود. 

همچنین حجت الاسلام «علیرضا محمود زاده» رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی نیز شب های قدر را شب تقدیر مقدرات انسان خواند و گفت: انسان می تواند با احیا و دعا در این شب ها بهترین مقدرات مادی و معنوی را از خداوند متعال بخواهد و گام موثری در سعادت دنیا و آخرت خود بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها