فرمانده مرزبانی استان گلستان، حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد

فرمانده مرزباني استان گلستان در پيامي حمله به کنسولگری ایران در سوریه را که منجر به شهادت فرماندهان و نیروهای خدوم سپاه قدس گردید محکوم کرد.
کد خبر: ۶۵۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱ - 02April 2024

فرمانده مرزبانی استان گلستان، حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرماندهي مرزباني استان گلستان در پيامي حمله به کنسولگری ایران در سوریه را که منجر به شهادت فرماندهان و نیروهای خدوم سپاه قدس گردید محکوم کرد.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون"

بار دیگر رژیم کودک کش صهیونیستی با چراغ سبز آمریکای جنایتکار حادثه دیگری را با حمله موشکی به کنسولگری ایران در دمشق رقم زد و در اقدامی غیر انسانی، ناجوانمردانه و غیردیپلماتیک تعدادی از نیرو‌های خدوم سپاه قدس را به شهادت رساندند. بدون تردید اینگونه اقدامات ددمنشانه نشان از عجز و ضعف این رژیم و عمق کینه آنان نسبت به ایستادگی جبهه مقاومت در برابر آنان را دارد.

رژیم جعلی صهیونیستی به واسطه مقاومت تاریخی مردم مظلوم غزه، اعلام انزجار عمومی مردم سراسر جهان از جنایات این رژیم و حمایت گروه‌های مقاومت منطقه در استیصال کامل به سر می‌برد وبا این جنایت جدید خود به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به خیال خام خود موجب تغییر معادلات خواهد شد، اما سنت الهی بر نابودی ظالمان قرار دارد و یقیناً رژیم صهیونیستی نیز به واسطه حاکمیت این سنت الهی در تاریخ فرو خواهد پاشید و انشاالله جبهه مقاومت برنده نهایی این تقابل خواهد بود.

فرماندهی مرزبانی استان گلستان، ضمن محکوم نمودن جنایت فوق شهادت مظلومانه سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و افسران همراه آنان را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران و سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدای عزیز این واقعه تبریک وتسلیت عرض نموده و اعلام می‌داریم که نیرو‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران فرزندان دفاع مقدس هستند و تا پای جان برای دفاع از اهل البیت (ع) در سایه پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم و شهادت در راه خداوند را جز سعادت نمی‌دانیم.

انتهای پیام / 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار