حمله وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به نتانیاهو

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به‌شدت به نخست‌وزیر این رژیم حمله و او را به کارشکنی در بازگرداندن اسیران از غزه متهم کرد.
کد خبر: ۶۵۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴ - 02April 2024

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به نتانیاهو حمله کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، موشه یعلون وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به شدت به نتانیاهو نخست وزیر این رژیم حمله کرد.

وی با اشاره به کارشکنی نتانیاهو در روند توافق مربوط به بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و اصرار بر جنگ گفت: نتانیاهو فرزندان ما را برای بقای سیاسی خود قربانی می‌کند.

این در حالی است که روز گذشته «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، از او خواست تا «یواو گالانت» وزیر جنگ را برای پاره‌ای توضیحات درباره وضعیت نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه فرابخواند.

ایتمار بن گویر روز دوشنبه اعلام کرده بود: به دنبال نامه خانواده نیرو‌های یگان «آگوز» که کابینه نتانیاهو را به اولویت ندادن به جان این نیرو‌ها متهم کرده بود، نامه‌ای را خطاب به نخست وزیر نوشتم.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی افزود که در این نامه از نتانیاهو خواسته است گالانت را برای توضیحات درباره دلایل به خطر انداختن جان نظامیان صهیونیست در غزه فرا بخواند.

منابع صهیونیستی اذعان کرده اند که از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر) و همزمان با آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تا این لحظه، ۶۰۰ نظامی رژیم صهیونیستی کشته شده اند.

به گفته این منابع، ۲۶۴ نفر از آن‌ها بعد از آغاز حمله زمینی به غزه به هلاکت رسیده اند.

این منابع همچنین از زخمی شدن بیش از شش هزار و ۸۰۰ افسر و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ از جمله چهار هزار و ۷۱۶ نفر از نیرو‌های ذخیره خبر داده اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار