کارشناس مسائل منطقه در گفت‌وگو با دفا‌ع‌پرس:

حمله به کنسولگری ایران نشانه درماندگی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت است

صفاتاج گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، مسائل داخلی و رویارویی با جبهه مقاومت، از لبنان گرفته تا سوریه، عراق و یمن دچار استیصال شده است؛ به همین دلیل دست به ترور فرماندهان مقاومت می‌زند.
کد خبر: ۶۵۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱ - 03April 2024

رژیم صهیونیستی در حوزه ادراکی دچار استیصال شده است/ صهیونیست‌ها عمدتا ترسو هستند«مجید صفاتاج» کارشناس مسائل منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس با اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، اظهار داشت: این عملیات تروریستی، عملیات‌های قبلی و احتمالا عملیات‌های بعدی با توجه به شکستی که رژیم صهیونیستی در نبرد غزه متحمل شده است، قابل پیش‌بینی بود؛ زیرا رژیم صهیونیستی عملا در موقعیتی قرار گرفته است که در حوزه ادراکی دچار استیصال شده است.

صفاتاج افزود: رژیم صهیونیستی در حال حاضر دقیقا نمی‌داند که در برخورد با مسائل غزه، مسائل داخلی و رویارویی با جبهه مقاومت - از لبنان گرفته تا سوریه، عراق، یمن - چگونه برخورد کند؟ به همین دلیل دست به ترور فرماندهان مقاومت می‌زند.

کارشناس مسائل غرب آسیا ادامه داد: بخش اعظمی از تداوم این عملیات‌های تروریستی هم به استیصال رژیم صهیونیستی در حوزه ادراکی برمی‌گردد که فهم و درک درستی ندارد؛ لذا با عبور از تمامی موازین بین‌المللی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را مورد حمله موشکی قرار می‌دهد و تعدادی از مستشاران نظامی را به شهادت می‌رساند. این قبیل اقدامات صهیونیست‌ها از سر استیصال است و به مرحله جنون رسیدند.

صفاتاج اضافه کرد: صهیونیست‌ها علی‌رغم اینکه از حربه تبلیغاتی و جنگ روانی استفاده می‌کنند، ولی ترسو هستند. نمونه آن را هم ما در عملیات پاسخ به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی داشتیم که سپاه مقر تروریست‌های آمریکایی (عین‌الاسد) را با موشک مورد هدف و حمله قرار داد و آن‌ها هم علی‌رغم اظهاراتی که می‌کردند در «محاق» قرار گرفتند و واکنش قابل توجهی در حوزه‌های امنیتی و نظامی نداشتند.

کارشناس مسائل منطقه یادآور شد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به صهیونیست‌ها با توجه به عرف بین‌الملل و مسائل حقوقی منعی ندارد، چون اقدام مقابله به مثلی است که شروع کننده آن رژیم صهیونیستی بوده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار