نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

شهید «زاهدی» ۴۰ سال به‌دنبال شهادت بود

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان خاطره‌ای از سردار شهید «محمدرضا زاهدی» در دوران دفاع مقدس، گفت: شهید زاهدی ۴۰ سال به‌دنبال شهادت بود.
کد خبر: ۶۵۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ - 03April 2024

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (چهارشنبه) در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی، با بیان اینکه در آیات و روایات تأکید شده است که شهید بازنده‌ی زندگی نیست؛ بلکه برنده‌ی واقعی زندگی است، اظهار داشت: همه در حال خسران هستند؛ مگر آن‌هایی که اهل دین باشند و در میان عبادت‌کنندگان، تنها کسی که خداوند می‌گوید او به مقصد رسید، شهید است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: شهید یعنی کسی که از حیات دنیایی خود گذشت تا به حیات طیبه برسد؛ بنابراین برای شهیدان گریه نمی‌کنیم؛ بلکه برای خودمان گریه می‌کنیم؛ چراکه منطق شهید، منطق پیروزی است و به آن‌چه که خدا به او داده، شاد است.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین به شهادت سردار «محمدرضا زاهدی» و همرزمان ایشان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق اشاره و عنوان کرد: شهید زاهدی ۴۰ سال به‌دنبال شهادت دوید.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، یکی از فرماندهان قرارگاه‌ها نزد شهید «عبدالله میثمی» نماینده حضرت امام خمینی (ره) در قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) رفت و به او گفت تا به شهید زاهدی یک هشدار شرعی دهند؛ چراکه خیلی بی‌باک جلو می‌رفت؛ درحالی که فرمانده لشکر بود.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی اضافه کرد: شهید زاهدی یک شب قبل از شهادتش مهمان ما در سپاه بود. آن‌ شب یکی از افراد با شوخی گفت کسی به سردار زاهدی که به تازگی از مأموریت آمده است، هدیه‌ای نمی‌دهد؟ اما او گفت که «هدیه من دیدار با شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ چراکه من دلتنگ حاج قاسم هستم».

وی عنوان کرد: به خاطر ندارم که تا به حال به خانواده شهیدی به خاطر شهادت فرزندشان تسلیت گفته باشم؛ چراکه خداوند از جانب شهید پیام آورده است که در این مسیر هیچ خوف و حزنی وجود ندارد؛ بنابراین ما نباید بگذاریم که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کم‌رنگ شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه به جنگ غزه هم اشاره کرد و با بیان اینکه مردم غزه مظلوم و مقاوم هستند، گفت: «زیاد نخاله» که اخیراً به ایران آمده بود، گفت که در ۲ ماه ابتدایی حمله صهیونیست‌ها به غزه، حدود ۵۰ هزار نفر از زنان غزه فرزندشان متولد شد که ۲۰ هزار نفر از آن‌ها بر اثر جنایات و کشتارهای صورت گرفته از سوی صهیونیست‌ها، هیچ خانواده و بستگانی ندارند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار