رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

ماه رمضان تجلی رحمانیت الهی است

حجت الاسلام عدیده گفت: ماه رمضان ماه برکت و تجلی رحمانیت خداوند متعال است و کسانی که به ماه رمضان توجهی نمی‌کنند، اصرار بر روزه‌خواری می‌کنند و یا اطاعت خداوند را انجام نمی‌دهند هم در صورت توبه می‌توانند بار دیگر از رحمت الهی بهره‌مند شوند، اتفاقی که شاید در دیگر ماه‌‌های سال رخ نمی‌دهد.
کد خبر: ۶۵۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ - 03April 2024

ماه رمضان تجلی رحمانیت الهی استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در مراسم احیای شب ۲۳ ماه رمضان در جمع عزاداران شهرک سازمانی این منطقه با اشاره به اهمیت شب‌های قدر اظهار داشت: شب‌‌های قدر، اوج پر گشودن در فضای نیایش و بندگی و نهایت شکوفایی رحمت الهی بر بندگان است.

وی افزود: کسانی که قدر زمان و فرصت‌‌های زندگی را می‌دانند، هیچ موقعیتی را بیهوده از دست نمی‌دهند و چنین افرادی قدر و ارزش شب‌‌های قدر را نیز دانسته و برای کسب خیرات و برکات این فرصت معنوی تلاش می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با اشاره به اهمیت و جایگاه ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: ماه رمضان ماه برکت و تجلی رحمانیت خداوند متعال است و کسانی که به ماه رمضان توجهی نمی‌کنند، اصرار بر روزه‌خواری می‌کنند و یا اطاعت خداوند را انجام نمی‌دهند هم در صورت توبه می‌توانند بار دیگر از رحمت الهی بهره‌مند شوند، اتفاقی که شاید در دیگر ماه‌‌های سال رخ نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام عدیده با تأکید بر استفاده معنوی از لحظه‌ به‌ لحظه شب‌‌های قدر گفت: لیله‌القدر به معنی شب سرنوشت است و در روایات این شب بهتر از هزار ماه عنوان شده است چراکه برکات الهی در شب قدر بسیار نزدیک است و رحمت فضل الهی در این شب بر بندگان نازل می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با اشاره به اینکه در این شب‌ها باید قرآن و ادعیه مورد توصیه ائمه اطهار علیهم‌السلام را بیشتر انس داشته باشیم، خاطرنشان کرد: همچنین در شب‌های قدر که شب خواستن و دعاکردن است، بی‌شک مهم‌ترین دعا درخواست ظهور برای فرج امام‌زمان (عج) از خداوند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار