هراس رژیم صهیونیستی از واکنش ایران به جنایت دمشق

رژیم صهیونیستی از ترس واکنش ایران به شهادت سردار زاهدی و همرزمان این شهید در دمشق شمار بیش‌تری از نیرو‌های ذخیره را به خدمت نظامی فرا خواند.
کد خبر: ۶۵۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ - 03April 2024
هراس رژیم صهیونیستی از واکنش ایران به جنایت دمشقبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هراس این رژیم از واکنش ایران به شهادت سردار زاهدی و همرزمان این شهید در دمشق اذعان کردند.
 
این رسانه‌ها اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی شمار بیش‌تری از نظامیان ذخیره را به خدمت در نیروی هوایی این رژیم فراخوانده است.
 
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که این اقدام به دلیل هراس این رژیم از واکنش ایران به جنایت دمشق صورت گرفته است.
 
علاوه بر این رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ایران از هر زمان دیگری به واکنش به این جنایت صهیونیست‌ها مصمم‌تر است.
 
این رسانه‌ها تاکید کردند که تهدید‌های ایران مبنی بر واکنش به این جنایت باید از سوی مسؤولان رژیم صهیونیستی جدی گرفته شود.
 
روز گذشته نیز «سیما شاین» از مقامات پیشین سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ایران قدرت پاسخ به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق و به شهادت‌رساندن سردار زاهدی و همرزمان این شهید را دارد.
 
شاین ضمن تاکید بر قدرت ایران در به دردآوردن رژیم صهیونیستی و انجام عملیات واکنش بزرگ، به مقامات این رژیم پیشنهاد داد که این توانایی ایران را دست‌کم نگیرند.
 
این مقام پیشین موساد بیان کرد: ایران اگر تصمیم به پاسخ بگیرد، توانایی اجرای آن را دارد و می‌تواند از خاک خود موشک شلیک کند. همچنین ایران می‌تواند پهپاد‌هایی را بفرستد.
 
شاین ادامه داد: ما نباید در توانایی‌های ایران تردید کنیم، زیرا در گذشته دیده‌ایم که با ما چه کرده‌اند. ما نباید قدرت آن‌ها در واکنش را دست‌کم بگیریم، چرا که توانایی و انگیزه انجام آن را دارند.
 
گفتنی است ۲ روز پیش تلویزیون سوریه از تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به ساختمان دیپلماتیک ایران در منطقه المزه واقع در دمشق پایتخت سوریه خبر داد. حسین اکبری سفیر ایران در دمشق در تشریح جزئیات این حمله تروریستی گفت که این ساختمان با شش موشک پرتاب شده توسط جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار گرفته است.
 
این حمله منجر به تخریب کل ساختمان و شهید و مجروح شدن همه افراد داخل آن شد. در حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان نیروی قدس سپاه و همرزمان این شهید به شهادت رسیدند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار