مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

17 تیم هلال احمر راهپیمایی روز قدس استان زنجان را پوشش امدادی می‌دهند

«هاشمی» گفت: همزمان با روز جهانی قدس 17  تیم با بیش از 120  امدادگر هلال احمر راهپیمایی این روز را در سطح استان پوشش امدادی خواهند داد.
کد خبر: ۶۵۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹ - 04April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «حکمت‌الله هاشمی» در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در مراسم باشکوه روز قدس، 17 تیم عملیاتی متشکل از 120 امدادگر و نجاتگر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود در مسیرهای راهپیمایی مستقر و در صورت نیاز امدادرسانی را انجام خواهند داد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این نیز هفت مرکز پاسخگویی، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، یک تیم امداد هوایی همراه با بالگرد و یک دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات در حالت آماده باش برای ارائه خدمات امدادی هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم های امدادی همراه با آمبولانس در مسیرهای راهپیمایی استان مستقر خواهد شد.
هاشمی از فعالیت تیم های اعضای جوانان در این راهپیمایی خبرداد و افزود: هفت ایستگاه سلامت و فضای دوستدار کودک نیز در همه شهرستان‌های استان زنجان فعال می شود.

وی خاطرنشان کرد: با حضور اعضای جوانان در این ایستگاه ها تست فشار خون انجام و فضایی برای نقاشی کودکان حاضر در راهپیمایی نیز ایجاد می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی هلال احمر در پایگاه های ثابت و موقت امداد و نجات جاده ای نیز در مسیرهای مواصلاتی استان آماده ارائه خدمات امدادی شبانه روزی هستند.

هاشمی ازهموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره 112 ندای امداد تمای بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار