کارشناس مسائل غرب‌آسیا در گفت‌وگو با دفاع‌‎پرس:

روز قدس ابتکار تاریخی امام خمینی (ره) در حمایت از ملت فلسطین/ روز قدس امسال پرشورتر از همیشه خواهد بود

سیدافقهی با بیان اینکه روز جهانی قدس ابتکار تاریخی امام خمینی (ره) در حمایت از ملت فلسطین است، گفت: محور مقاومت تا جایی به مقاومت خود ادامه خواهد داد که رژیم صهیونیستی از نفس بیفتد.
کد خبر: ۶۵۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۶ - 05April 2024

روز قدس ابتکار تاریخی امام خمینی (ره) در حمایت از ملت فلسطین/ روز قدس امسال پرشورتر از همیشه خواهد بود«سیدهادی سیدافقهی» کارشناس مسائل غرب‌آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس با اشاره به فرارسیدن روز قدس و همزمانی آن با حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، اظهار داشت: روز قدس در واقع اوج مناسبت‌هایی تاریخی است که حضرت امام خمینی (ره) در اوائل انقلاب اسلامی ایران مطرح فرمودند که نام آن را روز جهانی قدس نام نهادند.

سیدافقهی افزود: امروز در پنج قاره جهان و بعد از انجام موفقیت‌آمیز و غافلگیرکننده عملیات «طوفان‌الاقصی» تغییراتی به‌عنوان پیشران تغییرات روز جهانی قدس به راه افتاده است؛ لذا امروز به غیر از کشور‌های عربی و اسلامی - اگر برخی از حکام کشور‌ها اجازه بدهند - باید گفت که دشمنان اسلام در برابر دریای خروشان پنج قاره جهان، قرار می‌گیرند.

کارشناس مسائل غرب‌آسیا ادامه داد: امروز شاهد یک روز قدس مثال‌زدنی و پرشور تر از همیشه خواهیم بود که آرزوی حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی مقام معظم رهبری است؛ امیدواریم این سیل بنیان‌شکن بازگشتی نخواهد داشت. همچنان که عملیات «طوفان‌الاقصی» به نفع مقاومت اسلامی تمام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای در جمع کارگزاران نظام به آن اشاره کردند، شاهد گشوده شدن جبهه یمن، لبنان، جولان و فلسطین هم هستیم، ضمن اینکه جبهه‌ها همچنان به فعالیت‌های خودشان تا جایی ادامه خواهند داد که رژیم صهیونیستی از نفس بیفتد.

سیدافقهی اضافه کرد: عملیات «طوفان‌الاقصی» یک آغاز مبارکی بود ولیکن ما هر روز مشاهده می‌کنیم که نوع سلاح‌های جدیدتر در اختیار محور مقاومت قرار می‌گیرد و به‌دنبال آن ضربات سنگین‌تری بر پیکره این رژیم منحوس و کودک‌کش وارد می‌شود.

کارشناس مسائل غرب‌آسیا عنوان کرد: حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق تلاش مذبوحانه این رژیم اشغالگر بود که شهدای گرانقدری همچون شهید زاهدی، شهید سید رضی موسوی و شهید صالح العاروی، این سیل بنیان‌شکن محور مقاومت با آتش خود بر فرق سر رژیم صهیونیستی و نیرو‌های ددمنش آن فرود می‌آید.

وی در پایان تصریح کرد: سیل بنیان‌شکن محور مقاومت متوقف نخواهد شد و این خون‌ها برکات و اثرات خودش را در آینده نزدیک نشان خواهد داد.

سیروس فتح‌اله

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار