معاون سیاسی سپاه پاسداران:

روز قدس روز ایستادن درکنار مظلوم و مقاومت دربرابر ظالم است

سردار سرتیپ دوم پاسدار «جوانی» گفت: روز قدس روز فریاد زدن بر سر اشغالگران فلسطین، ایستادن در کنار مظلومان و روز مقاومت در برابر ظالمان است.
کد خبر: ۶۵۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷ - 05April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران امروز در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: روز قدس روز فریاد زدن بر سر اشغالگران فلسطین، ایستادن در کنار مظلومان و روز مقاومت در برابر ظالمان است.

وی با تاکید بر اینکه عملیات طوفان‌الاقصی ماهیت حقیقی رژیم صهیونیستی را آشکار ساخت، افزود: عکس‌العمل این رژیم در برابر عملیات طوفان‌الاقصی و جنایاتی که طی ۶ ماه گذشته در غزه رخ داد یک آگاهی جهانی را در پی داشت.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به این سخن امام راحل که فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی در ماه‌های گذشته بیانگر نگاه الهی حضرت امام خمینی (ره) و شناخت عمیق ایشان از این رژیم کودک‌کش است.

جوانی عنوان کرد: امروز تمامی ملت‌های جهان و حتی کشور‌هایی که از جمله مهم‌ترین حامیان رژیم صهیونیستی بودند جنایات و زورگویی‌های این رژیم را با چشم دیدند نکته قابل توجه این است که نابودی اسرائیل و آزادی قدس یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و تنها یک دستور دینی برای کمک به مظلوم نیست.

وی اضافه کرد: ۷۵ سال پیش جهان غرب رژیم صهیونیستی را برای دستیابی به اهداف شوم خود در منطقه ایجاد کرد درحقیقت غربی‌ها قصد داشتند به وسیله این رژیم جعلی ظرفیت مسلمانان را محدود کرده و با آن‌ها را تحت کنترل خود قرار دهند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به سیاست از بحر تا نهر رژیم صهیونیستی علیه ملت‌های مسلمان، تصریح کرد: متاسفانه افرادی در کشور این شبهه را ایجاد کرده‌اند که مسئله فلسطین به ما ارتباطی ندارد، اما همین سیاست کثیف اسرائیل حقایق بسیاری را نمایان می‌کند.

جوانی یادآور شد: امروز تمامی ملت‌ها، سردمداران استکبار و حتی رهبران رژیم صهیونیستی به این باور رسیده‌اند که اسرائیل نابود شدنی است و علت این موضوع نیز مقاومت ۷۵ ساله ملت فلسطین است، عملیات طوفان‌الاقصی نیز سقوط این رژیم غاصب را در پی داشت.

وی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی شکست‌های بسیاری را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و اگر حامیان این رژیم همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی کشور‌هایی که به دنبال منافع خود در منطقه هستند وجود نداشتند امروز اسرائیل به نابودی کامل رسیده بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: ضربه اطلاعاتی و امنیتی که طوفان‌الاقصی به رژیم صهیونیستی وارد کرد هرگز قابل جبران نخواهد بود و این مهاجرت صد‌ها هزار یهودی از سرزمین‌های اشغالی نیز گواه همین موضوع است.

جوانی با اشاره به مقاومت، ایستادگی و سلحشوری مردم غزه، عنوان کرد: سرداران مقاومت در آرزوی شهادت هستند و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی هر اقدامی از سوی صهیونیست‌ها را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار