نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ایران همواره پشتیبان مقاومت و فلسطین است

حجت‌الاسلام «نکونام» با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان فلسطین، غزه و مقاومت است، گفت: روز قدس روز جهاد عظیم امت اسلامی است.
کد خبر: ۶۵۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹ - 05April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به اهمیت خواندن نماز اول وقت، اظهار داشت: نماز باید همراه با انگیزه، شوق و حضور قلب تلاوت شود، شهید زاهدی از جمله افرادی بود که اهمیت بسیاری برای نماز اول وقت و نماز شب قائل بود.

وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه، افزود: درحال حاضر ایران در یک جنگ همه‌جانبه با دشمنان قرار دارد و حمله روز گذشته در چابهار نیز توسط آمریکا و سازمان‌های شرور موساد و سیا انجام شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ما باید در سایه تدابیر حکیمانه ولایت فقیه باشیم تا دچار اشتباه نشویم چراکه دشمنان انقلاب اسلامی با وجود اینکه درحال جنگ با ما و در تلاش برای ضربه زدن به کشور هستند، اما حملات تروریستی را انکار می‌کنند و این موضوع نیز بیانگر ترس آن‌ها از جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان فلسطین، غزه و مقاومت است، عنوان کرد: روز قدس روز جهاد عظیم امت اسلامی است و امسال نیز در سرتاسر کشور و چهارمحال و بختیاری شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی این روز هستیم.

وی با اشاره به حمله تروریستی رژیم جعلی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن سرداران ایرانی، اضافه کرد: این اتفاق موجب خروش دل‌های ملت ایران شد، اما رژیم صهیونیستی با این اقدام زمینه نابودی خود را فراهم کرد.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: روز بیستم فروردین ماه به عنوان روز فناوری هسته‌ای نامگذاری شده است، خوشبختانه با وجود تمامی تلاش‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران روز به روز درحال پیشرفت در این حوزه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار