امام جمعه شاهرود:

رژیم صهیونیستی در باتلاق گیر افتاده است

حجت الاسلام «امینی» گفت: رژیم صهیونیستی در باتلاق گیر افتاده است و با عملیات‌های برون‌مرزی و دست و پا زدن قصد فرار از نفرت عمومی سنگین جهانی دارد و مقاومت مردم مظلوم فلسطین جواب داده است.
کد خبر: ۶۵۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷ - 05April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای پیامبر اعظم(ص) شاهرود با اشاره به اینکه دام دشمنان در تحریک نظامی و امنیتی ایران راه به‌جایی نمی‌برد، اظهار داشت: شورای عالی امنیت ملی که زیر نظر رهبر معظم انقلاب است، با اشراف اطلاعاتی بهترین پاسخ را به موقع و دندان شکن به شرارت‌ها و توطئه دشمنان خواهد داد و ایران اسلامی هرگز در دام تحریک نظامی و امنیتی دشمنان قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه نفرت عمومی از آمریکا و رژیم اشغالگر روزافزون شده و مقاومت مردم مظلوم فلسطین جواب داده است، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی در باتلاق گیر افتاده است و با عملیات‌های برون‌مرزی و دست و پا زدن قصد فرار از نفرت عمومی سنگین جهانی دارد.

امام جمعه شاهرود اظهار کرد: اهداف رژیم کودک‌کش صهیونیستی و هم پیمانانش در دسترسی به اسرای خود و شکست حماس با مقاومت ۶ ماهه مردم مظلوم غزه محکوم به فنا شد و ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی در افکار عمومی مردم پنج قاره درهم‌شکسته شد.

حجت الاسلام امینی با اشاره به اینکه شهادت مستشاران ایرانی در سوریه و همچنین حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان، دست و پا زدن در گرداب تفکر صهیونیستی است، تاکید کرد: انتقام سخت، به موقع و بدون توجه به تحریک نظامی و امنیتی دشمنان پیگیری خواهد شد.

وی به انعکاس دقیق و به موقع اخبار مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه توسط خبرنگار ایران اشاره کرد و افزود: شهادت تعدادی از خبرنگاران و انعکاس اخبار مقاومت دست‌های پلید استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از پیش به جهانیان نمایان کرد و نفرت عمومی از این همه جنایت را افزایش داد.

خطیب جمعه شاهرود در بخش دیگری از سخنانش خود به اقدام‌های برجسته مسئولان نظام برای بهبود وضعیت اقتصادی اشاره کرد و گفت: در فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، بر انجام اقدام‌های نتیجه‌بخش معیشتی و اقتصادی ملموس بر سر سفره‌های مردم تاکید بیشتر شد.

حجت الاسلام امینی به برنامه هفتم توسعه کشور اشاره کرد و افزود: بر اساس شواهد و مدارک موجود ۳۵ درصد از برنامه‌های توسعه‌ای گذشته محقق شده است، برای تحقق برنامه جدید باید تلاش بیش از پیش انجام شود.

وی به اهمیت دهه آخر ماه مبارک رمضان و بهره‌برداری بیشتر معنوی از آن و به ویژه شب و روز عید فطر و پرداخت زکات فطره تاکید کرد و گفت: روزه‌خواری آشکار مسافران در پارک‌ها و بوستان‌ها جایز نیست و باید شهرداری محل‌هایی برای این منظور در نظر بگیرد تا حرمت این ماه حفظ شود.

امام جمعه شاهرود به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و افزود: صاحبان اندیشه و نخبگان با برنامه‌های مدون خود شیوه مشارکت بیشتر مردم در زمینه تحقق شعار سال و جهش تولید را اجرایی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها