منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم:

نتانیاهو اولین متهم جنایت رژیم صهیونیستی در غزه است

متکی گفت: اولین متهم تجاوز و جنایت در غزه، رژیم صهیونیستی و نتانیاهوی خبیث است.
کد خبر: ۶۵۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱ - 05April 2024

نتانیاهو اولین قربانی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «منوچهر متکی» امروز (جمعه) در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی  روز قدس گرگان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) برای زدودن غده سرطانی رژیم صهیونیستی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم افزود: امروز روز جهانی قدس به طوفان بزرگی علیه رژیم غاصب اسرائیل تبدیل شده و نقطه آغازی برای حمایت از مستضعفان است.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی پس از به رسمیت شناختن به عنوان دولت از سوی سازمان ملل از سال ۱۹۴۸، اقدام به گسترش سرزمین خود کرد، گفت: در پی این رخداد جنگ‌های مختلفی بین اسرائیل غاصب و مردم مظلوم فلسطین صورت گرفت و غصب و تجاوز آشکار و اشغال سرزمین به معنای واقعی کلمه با پروژه صهیونیسم و با حمایت غرب انجام شد.

متکی ادامه داد: امام خمینی (ره) تمامیت‌خواهی آمریکا را بر هم زد و فرمودند؛ منطق ما منطق اسلام است. قدرت ما نشات گرفته از منطق ما است و امروز دیگر آمریکا نمی‌تواند جهان را قانع کند. امروز رژیم غاصب صهیونیستی در اذهان مسلمانان محبوبیت و مشروعیت ندارد.

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم افزود: دشمنان از طریق رسانه‌های گسترده جهانی و بین‌المللی تلاش کردند تا اسرائیل به عنوان رژیم بدون اشکال در قلب جهان اسلام معرفی شود تا این رژیم غاصب ابرقدرت منطقه باقی بماند.

وی با بیان اینکه طوفان ‌الاقصی همه معادلات دشمنان و رسانه‌های معاند را بر هم ریخت، گفت: همه رسانه‌های معاند پس از طوفان‌الاقصی به یک باره صحنه را باختند و نمی‌دانستند چگونه با صحنه جدید روبه‌رو شوند.

متکی افزود: غافلگیری نخستین اتفاق تحمیل‌ شده‌ حماس بر علیه اسرائیل غاصب بود و رژیم غاصب صهیونیستی صحنه رسانه‌ای را در فلسطین باخته و سرمایه‌گذاری‌های چند هزار میلیاردی شان بی‌نتیجه مانده است. در طوفان‌الاقصی بیش از ۱۰۰ خبرنگار شهید شدند و این یک کار رسانه‌ای حرفه‌ای صدای مردم مظلوم جهان را به گوش جهانیان رساند.

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم ادامه داد: رژیم غاصب اسرائیل در صحنه افکار عمومی جهان نیز شکست خورده است و تراژدی غزه با عنوان صدها کتاب، فیلم و داستان جنایات قوم یهود در زمین را روایت خواهد کرد.

وی افزود: امروز در کشورهای مختلف جهان، جمعیت‌های میلیونی در حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی شکل گرفته است که بیانگر شکست این رژیم غاصب است. امروز اسرائیلی ها با شهادت بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم بیگناه غزه و فلسطین هنوز به اهداف خود نرسیده است.

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: در جنگ هشت ساله عراق علیه ایران، هیچ وقت سفارت ۲ کشور آسیب ندید ولی رژیم غاصب صهیونیستی ناجوانمردانه به کنسولگری ایران حمله کرد.

وی تاکید کرد: سازمان ملل برای حفظ آبروی خود نسبت به حمله به مراکز دیپلماتیک واکنش نشان دهد و اگر اقدامی نکند دلاورمردان این کشور انتقام می گیرند. اولین قربانی تجاوز و جنایت در غزه، رژیم صهیونیستی و نتانیاهو خبیث است، این اتفاق به مدد الهی به زودی محقق می افتد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها