مراسم تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان برگزار شد

مراسم تشییع پیکر مطهر سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی از میدان بزرگمهر اصفهان به سمت گلستان شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ - 06April 2024

آغاز تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، پیکر مطهر سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی امروز (شنبه) با حضور ده‌ها هزار نفر از مردم اصفهان از میدان بزرگمهر اصفهان به سمت گلستان شهدا تشییع شد.

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در آیین تشییع پیکر این شهید والامقام با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب، اظهار داشت: شهید زاهدی پس از ۴۳ سال جان خود را فدای انقلاب کرد.

سرلشکر باقری افزود: شهید زاهدی همچون دیگر شهدای اصفهان، چون خرازی، حجازی و ۲۴ هزار شهید این استان در میدان جهاد و شهادت حضور داشت. در مراسم شهیدی هستیم که همرزم شهید سلیمانی، عماد مغنیه، شهید همدانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت بود.

حضور نوجوانان و جوانان و بانوان در این مراسم مسعود است. مردم با سر دادن شعارهای «مرگ‌بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ماست» «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» این جنایت را محکوم کردند.

مقامات لشکری و کشوری در این مراسم حضور داشتند و پیکر آن شهید طبق وصیتش در جوار پیکر شهدای رفیق و همرزمش در دوران دفاع مقدس شهیدان خرازی و ردانی پور به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر شهید زاهدی هم‌اکنون از میدان بزرگمهر اصفهان به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار