پیام تقدیر و تشکر فرماندار شهرستان تفتان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

شهنوازان» از مردم شهرستان تفتان به دلیل حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد. 
کد خبر: ۶۶۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴ - 06April 2024

پیام تقدیر و تشکر فرماندار شهرستان تفتان از حضور پر شور مردم فهیم شهرستان در راهپیمایی روز قدسبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «علیرضا شهنوازان» فرماندار شهرستان تفتان با صدور پیامی از مردم این شهرستان به دلیل حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به یقین راهپیمایی روز قدس، یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی(ره) و تجلی دوراندیشی آن امام همام  نسبت به مستضعفین و ملت مظلوم فلسطین می باشد.

شما مردم  فهیم شهرستان تفتان این بار نیز با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و با حضور حماسی، پرشکوه و عظیم خود در همایش بزرگ خروش ملت در راهپیمایی روز قدس در سال جاری، حمایت همه جانبه خود را از مستضعفین و مردم مظلوم فلسطین به ویژه دفاع از مردم بی دفاع و مظلوم غزه اعلام نمودید.

راهپیمایی روز قدس نماد و نشانگر انسجام و وحدت مسلمانان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی است که حضور یکپارچه مردم شریف شهرستان تفتان به همراه  ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان، نمادی از وحدت امت واحده برای مبارزه با مستکبران بود و همین وحدت و انسجام موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود .

لذا از شما مردم همیشه در صحنه، خانواده های محترم شهداء، جانبازان، ایثارگران، علما، روحانیون، بسیجیان، معلمان، کسبه، اصناف و همه ی اقشار که با حضور در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس که میثاق با امام راحل و شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و ملت مظلوم فلسطین بود مشارکت کردید تقدیر می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار