جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در جمع خبرنگاران:

شهید «جلادتی» الگویی برای نسل‌های جدید است

سردار فلاح‌زاده با تأکید بر اینکه شهید «سید مهدی جلادتی» الگوی تمام‌نمایی برای نسل‌های جدید است، گفت: این شهید والامقام امنیت دشمن را به چالش کشید و برای پایداری امنیت ایران و جهان اسلام تلاش کرد.
کد خبر: ۶۶۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲ - 06April 2024

سردار فلاح‌زاده: شهید «سید مهدی جلالتی» راه شهیدان طول تاریخ را ادامه دادبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید «سید مهدی جلادتی»، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اسلام سه نوع مدافع دارد؛ کسانی که با مال خود جهاد می‌کنند، کسانی که با تبلیغ و تبیین از اسلام دفاع می‌کنند و کسانی که جان خود را در راه اسلام تقدیم می‌کنند.

سردار فلاح‌زاده با تأکید بر اینکه شهید جلالتی راه شهیدان طول تاریخ تا دفاع مقدس و جبهه مقاومت را ادامه داد، افزود: این شهید والامقام الگوی تمام‌نمایی برای نسل‌های جدید است تا آن‌ها بتوانند از او درس بگیرند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شهید جلالتی رفت تا دشمنان منکوب شوند و اسلام ماندگار بماند، خاطرنشان کرد: این شهید والامقام رفت تا امنیت دشمن را به چالش بکشد و امنیت جمهوری اسلامی ایران و بالاتر از آن، امنیت جهان اسلام را پایدار کند.

سردار سرتیپ «ایرج مسجدی» مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: شهید جلالتی درس بزرگی برای تاریخ است، مبنی بر اینکه ما در راه اهداف مقدس انقلاب اسلامی ایران جان خود را فدا می‌کنیم و پای انقلاب خود ایستاده‌ایم.

سردار مسجدی اضافه کرد: پیام شهید جلادتی این است که همه ما پیرو امام (ره)، ولایت و شهدا باشیم.

پیکر مطهر شهید «سید مهدی جلادتی» صبح امروز (شنبه) از مقابل مسجد میثم تا میدان مالک اشتر تشییع و سپس برای خاکسپاری به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) منتقل شد. این شهید والامقام متولد دوم آذر سال ۱۳۷۸ مصادف با شب ولادت حضرت صاحب‌الزمان (عج) بود که سال ۱۴۰۰ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و سرانجام ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ مصادف با سالروز شهادت حضرت علی (ع) در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها