نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه:

ارتباط مستمر بین جوانان و نوجوانان باقرآن بسیار ضروریست

حجت الاسلام «غفوری» گفت: ایجاد ارتباط مستمر بین جوانان و نوجوانان با کتاب آسمانی قرآن بسیار ضروری و مهم است و اگر قرآن کریم با هنر صوت، لحن و قرائت ارائه شود و جاذبه بیشتری برای جوانان و نوجوانان ایجاد کند، خدمتی بسیار بزرگ است.
کد خبر: ۶۶۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲ - 06April 2024

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه:ارتباط مستمر بین جوانان و نوجوانان باقرآن بسیار ضروریستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرماشاه شامگاه (جمعه) در دیدار جمعی از قاریان، حافظان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان کرمانشاه با تجلیل از تلاش‌های خادمان قرآنی، اظهار داشت: جلسات قرآنی یکی از بهترین جلساتی است که می‌تواند برگزار شود.

وی ایجاد ارتباط مستمر بین جوانان و نوجوانان با کتاب آسمانی قرآن را بسیار ضروری و مهم خواند و افزود: اگر قرآن کریم با هنر صوت، لحن و قرائت ارائه شود و جاذبه بیشتری برای جوانان و نوجوانان ایجاد کند، خدمتی بسیار بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی عاقبت‌دارترین و بهترین کارهایی که می‌توان انجام داد رواج جلسات انس با قرآن است، تصریح کرد: جلسات خانگی قرآن کریم در شهر کرمانشاه سابقه‌ای دیرینه دارند و اساتید بزرگ قرآنی در همین جلسات کار خود را شروع کرده‌اند.

حجت الاسلام غفوری با یادآوری اینکه که کتاب وحی ظرفیتی عظیم برای تعالی روح و هدایت انسان است، عنوان کرد: شرایطی که امروز در خصوص قرآن کریم و انس جوانان با این کتاب آسمانی داریم، مطلوب نیست و توقع بیش از این‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار