سفیر یمن در ایران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رژیم صهیونیستی به مرحله جنون رسیده است

ابراهیم محمد الدیلمی گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل شکست‌هایی که از جانب محور مقاومت در غزه متحمل شده است، به مرحله جنون و اوج وحشی‌گری رسیده است.
کد خبر: ۶۶۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۳ - 08April 2024

رژیم صهیونیستی به مرحله جنون رسیده است«محمد ابراهیم الدیلمی» سفیر یمن در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس شهادت جمعی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی در سوریه به دست رژیم منحوس صهیونیستی را خارج از قواعد بین‌المللی دانست و اظهار داشت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی به دلیل شکست‌هایی که از جانب محور مقاومت در غزه متحمل شده است، به مرحله جنون و اوج وحشی‌گری رسیده که به اماکن دیپلماتیک حمله می‌کند.

الدیلمی در ادامه به وحدت گروه‌های مقاومت در نبرد با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق نشان داد که میدان نبرد در بین گروه‌های مقاومت از انصار الله یمن گرفته تا حزب الله لبنان و سایر اعضای مقاومت یکسان است. 

وی با تاکید بر اینکه محور مقاومت امروز در حالت تهاجمی قرار دارد، بیان داشت: ترور فرماندهان مقاومت نه‌تنها موجب تضعیف محور مقاومت نمی‌شود، بلکه عزم همرزمان آ‌ن‌ها را در تحقق پیروزی‌های چشمگیر دوچندان می‌کند. امیدواریم در آینده شاهد پیروزی‌های چشمگیر در محور مقاومت باشیم. 

انتهای پیام/  271

نظر شما
پربیننده ها