با صدور پیامی صورت گرفت؛

تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پی شهادت «محسن حسین نیا»

حجت‌الاسلام «محمدمهدی شریف تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پی شهادت «محسن حسین نیا» در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار پیامی صادر کرده است.
کد خبر: ۶۶۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹ - 07April 2024

تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران شهادت «محسن حسین نیا»به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمدمهدی شریف تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پی شهادت «محسن حسین نیا» در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار پیامی صادر کرده است.

در این پیام آمده است:

بار دیگر دست پلید تروریست جهانی به سرگردکی گروه مزدور و خودفروخته‌ای با عنوان جیش الظلم، فرزندان دلیر این مرز و بوم را مورد تهاجم ناجوانمردانه خود قرار داده و در کنار شهدای عزیز این حادثه تروریستی، ستوانیکم «محسن حسین‌نیا»، مداح و ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران را نیز در سحرگاه با عظمت رمضان المبارک ۱۶ فروردین به شهادت رساندند.

در این پیام آمده است: آنچه مسلم است، این باور قلبی و اعتقادی همه ملت بصیر ایران اسلامی و دیار لاله خیز مازندران است که سعادت و خوشخبتی هر انسان مؤمن و خداباور مسلمان، رسیدن به فیض عظمای شهادت در راه خدا است و این افتخار نصیب محسن عزیز و خانواده مکرم این شهید سعید شده است.

افتخار خادمی و نوکری آستان اهل بیت علیهم السلام و مداحی خاندان نبی (صلوات الله علیهم اجمعین) مدال افتخار دیگری است که سال‌ها بر سینه این شهید عزیز نقش بسته است و فضای معطر محافل حسینی با نوای جانسوز این مرثیه خوان آل الله آشنا است و باید گفت، این روز‌ها روضه خوان حضرت حسین بن علی خود جزئی از روضه کربلا است.

سازمان تبلیغات اسلامی مازندران و مجامع مردمی وابسته، ضمن محکومیت و اعلام انزجار از حادثه تروریستی و خائنانه‌ی گروه تروریستی جیش الظلم که سر در آخور صهیونیسم و آمریکای جنایتکار دارد، به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده مکرم، همکاران، یاران و هیئتی‌ها و مستمعینی که سال‌های با روضه این شهید سعید اشک ریخته و سینه زدید، تبریک و تسلیت عرض می‌گوئیم و از مسئولان مربوطه خواستار پیگیری و دفع کامل این حملات تروریستی و اشد مجازات برای هم پیاله‌ها و حامیان و اذناب آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار