استاندار چهارمحال و بختیاری: 

دفاع از مظلوم و محروم از مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی شهید زاهدی بود

«حیدری» گفت: شهید والامقام زاهدی شخصیتی شجاع و معنوی بود همچنین در تمام مدت خدمت خود که مسئولیت‌های بسیار مهمی نیز برعهده داشت از مظلومان و محرومان دفاع می‌کرد.
کد خبر: ۶۶۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ - 07April 2024

دفاع از مظلوم و محروم از مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی شهید زاهدی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری»، استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع امنیت، مدافع حرم و به ویژه شهید زاهدی، اظهار داشت: شهید والامقام زاهدی شخصیتی شجاع و معنوی بود همچنین در تمام مدت خدمت خود که مسئولیت‌های بسیار مهمی نیز برعهده داشت از مظلومان و محرومان دفاع می‌کرد.

وی افزود: شهید زاهدی مقطعی در دوران دفاع مقدس فرماندهی تیپ قمربنی هاشم (ع) را برعهده داشت و در این دوران با کار جهادی نقش کلیدی داشت، این شهید گرانقدر همواره در میدان حضور داشت و از نزدیک به ساماندهی نیرو‌ها می‌پرداخت و همین امر نشان از روحیه والای ایشان دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهید زاهدی پس از فرماندهی تیپ قمربنی هاشم (ع) در پایان سال ۱۳۶۵ و پس از شهادت حاج حسین خرازی فرماندهی لشکر امام حسین (ع) را برعهده گرفت همچنین جانشینی نیروی قدس، فرماندهی سپاه پاسداران در سوریه و لبنان، فرماندهی نیروی هوایی سپاه، فرماندهی نیروی زمینی سپاه و مسئولیت عملیات کل سپاه از دیگر فعالیت‌های این شهید والامقام است.

حیدری عنوان کرد: شهید زاهدی برای دفاع از مظلوم و محروم به صورت داوطلبانه به سوریه و لبنان اعزام شد و درنهایت نیز به آرزوی دیرینه خود که شهادت فی سبیل‌الله بود دست پیدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار