فرماندار شهرستان آبدانان:

دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای نشان از اقتدار کشور است

«رحمانی» به مناسبت ۲۰ فروردین ماه روز ملی فناوری هسته‌ای پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵ - 08April 2024

دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای نشان از اقتدار کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «محمد رحمانی» فرماندار شهرستان آبدانان به مناسبت ۲۰ فروردین ماه روز ملی فناوری هسته‌ای پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی 

بیستم فروردین هرسال، مظهری از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوه‌ای از افتخارآفرینی فرزندان اندیشمند و بلندهمت این سرزمین با ریشه و متمدن است که بار دیگر سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران اسلامی را به جهانیان نمایاندند. 

دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای نشان از اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر قدرت‌های استکباری است که با تهدید و تحریم خواهان متوقف کردن این فعالیت‌ها بوده اند.

دانشمندان جوان و متعهد این مرز و بوم با روحیه‌ای جهادی و با گذشت و ایثار گامی محکم را در راستای بومی کردن صنعت هسته‌ای میهن عزیزمان برداشته اند و با اراده‌ای پولادین برای رسیدن به مرحله توسعه یافتگی از این دانش تلاش خواهند کرد.

اینجانب ۲۰ فروردین سالروز پیروزی تاریخی ملت شجاع ایران در زمینه تکمیل چرخه سوخت هسته‌ای، نتیجه پیوند معنوی فرزندان ایران اسلامی میداندو این روز بزرگ را به آحاد ملت شریف ایران به خصوص خانواد‌های شهدا جانبازران و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار