مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

باید مردم را در مدیریت فرهنگی مشارکت داد

حجت‌الاسلام «اسماعیلی» گفت: حضور مردم، منبع تولید سرزندگی در جامعه است باید مردم را در مدیریت فرهنگی مشارکت داد. توان و ابتکار مردم خود باعث ایجاد امید آفرینی در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۶۶۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷ - 08April 2024

دشمنان میخواهند صدای امیدآفرینی در کشورمخفی باشدبه گزارش دفاع پرس از بوشهر،حجت‌الاسلام والمسلمین «علی اکبر اسماعیلی» مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اهمیت امید آفرینی در بین جامعه به ویژه جوانان  اظهار داشت:نسل جوان با بحرانی ساختگی به نام هویت ملی مواجه شده است بحرانی که به خاطر زیست در فضای مجازی توسط دشمنان ایران ایجاد شده است که در ذهن بخشی از آنان ایران را کشوری عقب افتاده و دارای مشکلات زیاد و غیر آزاد معرفی کرده است.

وی در این خصوص افزود:ملت ایران در طول قرن‌ها ملتی سرزنده و امیدوار بوده الان هم راه سستی نکردن و توجه نکردن به تبلیغات مسموم دشمن است. توصیه رهبر انقلاب در روز اول فروردین به جوان‌ها برای جلوتر حرکت کردن از نقشه ناامیدسازی دشمن و تلاش برای ایجاد امید در دل‌ها نیز اینطور بود که اگر فروغ امید در دل‌ها خاموش بشود هیچ حرکتی اتفاق نمی‌افتد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تاکید کرد:اعتماد به راهبری رهبر عزیز و دعوت از دیگران به سمت آرمان‌هایی که امام خامنه‌ای برای جامعه بیان می‌کند باطل السحر همه دسیسه‌های دشمنان است.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت:حضور مردم، منبع تولید سرزندگی در جامعه است باید مردم را در مدیریت فرهنگی مشارکت داد. توان و ابتکار مردم خود باعث ایجاد امید آفرینی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار