سرلشکر موسوی در پاسخ به دفاع‌پرس:

توقف جنگ غزه به سقوط دولت نتانیاهو می‌انجامد

فرمانده کل ارتش با تأکید بر گرفتار شدن رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه، گفت: ادامه حیات دولت نتانیاهو وابسته به تداوم جنگ غزه است و در صورت توقف جنگ، دولت او سقوط خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ - 08April 2024

توقف جنگ غزه به سقوط دولت نتانیاهو می‌انجامدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه همایش علمی اندیشه‌های دفاعی، نظامی امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» که صبح امروز (دوشنبه) در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، در پاسخ به سوال دفاع‌پرس مبنی بر وضعیت جنگ غزه، به جنایات صهیونیست‌ها در غزه و ممانعت آمریکایی‌ها از اجرای آتش‌بس اشاره کرد و اظهار داشت: ادامه حیات دولت نتانیاهو وابسته به تداوم جنگ غزه است و در صورت توقف جنگ، دولت او سقوط خواهد کرد.

سرلشکر موسوی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه فرو رفته است، افزود: این رژیم با حمایت تمام‌قد آمریکایی‌ها شش ماه خود را به آب و آتش زده، اما هیچ دستاوردی نداشته است.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: صهیونیست‌ها تلاش داشتند تا به توان حماس آسیب بزنند و آن را نابود کنند؛ اما گروه شجاع و مقتدر حماس با تمامی قدرت ایستادگی می‌کند و صهیونیست‌ها حتی نتوانستند وعده آزادی اسیران خود را محقق کنند.

وی سپس درباره پروژه فیلم سینمایی شهید صیاد شیرازی گفت: برای این پروژه کار‌های لازم در حال انجام است؛ همچنین کتاب‌های درسی، دوره‌های آموزشی و پرورشی می‌توانند بیش از این‌ها از ظرفیت دفاع مقدس و الگوهایی همچون شهید صیاد شیرازی برای پرورش نسل‌های آینده استفاده کنند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها