مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

شهادت پاداش مجاهدان فی سبیل الله است

حجت‌الاسلام «حسینی‌صدر» گفت: شهادت پاداش مجاهدان فی سبیل الله است که سبک زندگی اسلامی و قرآنی را برای دفاع از مظلومین انتخاب کردند.
کد خبر: ۶۶۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷ - 08April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید امان‌الله حسینی‌صدر» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در محفل انس با قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه‌دار از آن‌ها خواست برای مردم مظلوم غزه دعا کنند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه سردار زاهدی از فرماندهان تیپ قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس، افزود: شهادت پاداش مجاهدان فی سبیل‌الله است که سبک زندگی اسلامی و قرآنی را برای دفاع از مظلومین انتخاب کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به اهمیت انس با قرآن و درک مفاهیم قرآنی ادامه داد: قرآن باعث طهارت روح انسان می‌شود و بهره‌مندی از معارف قرآنی در گرو طهارت روح است.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با اشاره به شرح حکمت ۱۵۰ نهج‌البلاغه، بخش‌هایی از پند‌های امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) را تبیین کرد.

وی عمل صالح، پرهیز از آرزو‌های دراز، زندگی زاهدانه، قناعت، اطاعت امر الهی، پرهیز از گناهان و صبر در سختی‌ها و مشکلات، امیدواری به نصرت الهی و عبرت آموزی را بخش‌هایی از پند‌های مولای متقیان در حکمت ۱۵۰ نهج البلاغه برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها