با صدور پیامی؛

فرماندار تفتان عید سعید فطر را تبریک گفت

«شهنوازان» طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان تفتان تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰ - 10April 2024

پیام تبریک فرماندار تفتان به مناسبت حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطربه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «علیرضا شهنوازان» فرماندار تفتان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان تفتان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید فطر، عید پیروزی در جهاد اکبر و سرآغاز تحولات اساسی در زندگی خداجویان و پرهیزکاران است. عید فطر پاک‍‌‌ ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست‌وشوی جان در نهر پاک رمضان است.

ماه مبارک رمضان فرصتی گرانقدر بود تا بندگان صالح خدا روح زنگار گرفته از عادات دنیوی را در چشمه جوشان فیض حضرت حق بشویند و در شب‌های قدر، تسبیح فرشتگان را به گوش جان بشنوند و در سایه دستورات حیات بخش قرآن کریم، از تغافل و دنیازدگی آزاد شوند.

عید فطر عید رویش و شکفتن جوانه امید و عید بشارت‌های الهی و روز خوب مهربانی‌ها و گشودن ابواب رحمت الهی است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید بزرگ سعید فطر را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه مسلمانان جهان بویژه مردم نجیب و شریف شهرستان تفتان تبریک گفته، و امیدوارم خداوند منان با کرم بی منتهای خود ما را در زمره ی بندگان خالص قرار دهد.

اميدوارم تمامی مسلمانان روزه دار، در جهاد اکبر مبارزه با نفس پيروز شده و از اين لحظات عارفانه الهی، توشه برداشته و از برکات تهذیب نفس و خودسازي در ماه پرخیر و برکت رمضان برخوردار شده باشند.

از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت ملت ایران را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار