پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در خصوص شهادت مدافعان امنیت

مجتبی میرحسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت حمله اشرار مسلح به خودرو فراجا در مهرستان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، برای شهیدان معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت کرد.
کد خبر: ۶۶۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ - 10April 2024

پیام تسلیت مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در خصوص شهادت مدافعان امنیتبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «مجتبی میرحسینی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت حمله اشرار مسلح به خودرو فراجا در مهرستان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، برای شهیدان معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت کرد.

  متن پیام به شرح زیر است:

 وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

خبرحمله تعدادی از اشرار در منطقه سیب و سوران در آخرین روز ماه مبارک رمضان به خودرو گشت انتظامی و به شهادت رساندن پنج نفر موجب تاثر و تألم خاطر گردید.

عوامل استکبار و صهیونیسم جهانی باید بدانند این دست حرکات تروریستی و مذبوحانه نمی توانند در صفوف به هم پیوسته ملت ایران خصوصا شیعه و سنی خللی وارد نموده و این حرکات ددمنشانه نشانه ای از ضعف و درماندگی دشمنان انقلاب اسلامی است.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت جمعی از نیروهای فراجا را به ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌نمایم. همچنین از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل را برای مجروحان این حادثه دلخراش دارم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها