امام‌ جمعه شهرستان ملکشاهی؛

هدف استکبار سلطه بر کشور اسلامی‌های است

حجت‌الاسلام «احمدفداله» گفت: استکبار جهانی در نظر دارد که کشور‌های اسلامی را در سلطه خود قرار دهد که در این صورت اگر با این هجمه مقابله نشود این امر محقق خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰ - 10April 2024

هدف استکبار سلطه بر کشور اسلامی استبه گزارش خبرنگاردفاع‌پرس از حجت‌الاسلام والمسلمين «احمد فداله» امام جمعه شهرستان ملکشاهی درخطبه‌های نماز عید فطر این شهرستان اظهار داشت: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و اسرائیل در نظر دارد که کشور‌های اسلامی را در سلطه خود قرار دهد که در این صورت اگر با این هجمه مقابله نشود این امر محقق خواهد شد. 

وی افزود: امروز مردم فلسطین فقط برای آزادی خاک خود با رژیم صهیونیستی نمی‌جنگد، بلکه برای تمام کشور‌های که تحت سلطه هستند مبارزه می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمن با نقشه‌های شوم خود که از طریق رسانه و تبلیغات به ذهن ما وارد می‌کند سعی دارد که افکار ملت ایران را تسخیر کند که با هوشیاری ملت فهیم هر بار با شکست روبه رو می‌شود.

امام جمعه ملکشاهی با تبریک عید فطر افزود: این عید هدیه یک ماه بندگی و عبادت و کوشش می‌باشد.

حجت‌الاسلام «احمدفداله» بیان کرد: در این روز مومنان می‌بایست یک فصل جدید از زندگی خود که توائم با معنویت و عبادت باشد شروع کنند.

وی افزود: لازم است که انتظارات امام زمان را در زندگی شخصی خود جاری کنیم و برنامه ریزی و آینده‌نگری بر اساس این تنظیم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار