اوضاع آشفته صهیونیست‌ها با گذشت ۱۸۸ روز از جنگ؛ از تشدید حملات تا تزلزل نظامیان

باگذشت ۱۸۸ روز از جنگ غزه هر روز تبعات این جنگ بر تل آویو بیشتر خود را نمایان می‌سازد و تشدید حملات به غزه و به شهادت رساندن فرزندان هنیه تا اوضاع شهرک نشینان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و افزایش تلفات نظامیان صهیونیست، همگی گواه از آشفتگی روزگار اشغالگران است.
کد خبر: ۶۶۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱ - 11April 2024

اوضاع آشفته صهیونیست‌ها با گذشت ۱۸۸ روز از جنگ؛ از تشدید حملات تا تزلزل نظامیانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، هر روز که از جنگ غزه می‌گذرد، آثار و تبعات آن بر اشغالگران بیشتر نمایان می‌شود.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: بیش از شش ماه از جنگ می گذرد و شکست اسرائیل هر روز که سپری می شود، بیشتر خودنمایی می‌کند.

این رسانه ها به سربازان و خودداری ۱۱۶ نظامی از انجام دستورات نظامی اشاره کردند.

منابع صهیونیست همچنین با اشاره به اوضاع نابسامانی که در شمال فلسطین اشغالی گزارش دادند که شهرک نشینان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی احساس می کنند که کابینه نتانیاهو آنها را به حال خود رها کرده است.

همزمان رسانه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به اقدام رژیم صهیویستی در به شهادت رساندن فرزندان و نوه های اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: ادعاهای ارتش درباره اینکه فرزندان هنیه به دنبال انجام حمله بوده اند را احدی حتی مخالفان حماس نمی پذیرند زیرا کودکانشان همراه آنها بودند.

رژیم صهیونیستی عصر دیروز چهارشنبه در جنایت دیگری سه فرزند و سه نوه هنیه را در غرب غزه به شهادت رساند.

در همین راستا، منابع فلسطینی نیز تأیید کردند که «حازم»، «امیر» و «محمد» هنیه به همراه سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به شهادت رسیده اند.

طبق گزارش رسانه‌ها، آنها در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویشان در منطقه «الشاطی» غزه به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار